Fırsat kartının Fırsat sekmesinde aşağıdaki bilgiler girilir.

Firma
Firma

Satış potansiyeli olan firma seçilir. Ara ikonu ile sistemde tanımlı firmalar arasından seçim yapılabilir. Seçilen firma tanımını karttan kaldırmak için Temizle ikonu kullanılır.

Logo CRM uygulamasında firmalar, Bölümler modülünün Firmalar seçeneği ile tanımlanır.
Kişi

Firma alanında seçilen firmaya bağlanan kişi bu alana otomatik olarak gelir. Fırsat kaydının içerisinden yeni bir kişi tanımlamak için Kişi alanındaki Ekle ikonuna tıklanır. Seçilen kişiyi karttan kaldırmak için Temizle  ikonu kullanılır.

Logo CRM uygulamasında kişiler, Bölümler modülünün Kişiler seçeneği ile tanımlanır.

Bir firmayı kişi kaydıyla ilişkilendirmek için firma kartının İlişkili Kayıtlar > Kişiler sekmesinde ilgili kişi seçilir. Bkz. Firma ile İlişkili Kişilerin Bağlanması

Satış Temsilcisi

Satış potansiyelini gören satış temsilcisi seçilir. Ara ikonu ile sistemde tanımlı satış temsilcileri arasından seçim yapılır. Satış Temsilcisinin ilgili tarihte uygun olmadığını görmek ve programını incelemek için Takvimi Aç ikonuna tıklanır. Fırsat kaydının içerisinden yeni bir satış temsilcisi tanımlamak için Satış Temsilcisi alanındaki Ekle ikonu kullanılır. Seçilen satış temsilcisini karttan kaldırmak için Temizle  ikonu kullanılır.

Logo CRM uygulamasında satış temsilcileri, Tanımlar modülü > Diğer menüsü > Satış Temsilcileri seçeneği ile tanımlanır.
Tahmini TutarTahmini fırsat tutarı bu alana girilir.
Temel Bilgi
IDFırsatın ID değeri yazılır.
KonuFırsatın konusu yazılır.
TarihFırsatın ilk oluşturulduğu tarih yazılır.
Tahmini Bitiş TarihiFırsatın olumlu veya olumsuz tahmini kapanma tarihi belirlenir.



Sınıflandırma
Genel DurumFırsatın durumunu gösterir.
Aşama

Fırsatın hangi aşamada olduğu belirtilir.

Bu alanda seçilen fırsat aşamaları, Tanımlar modülü > Fırsatlar > Fırsat Aşamaları seçeneği ile tanımlanır.
Tür

Fırsatın türü belirtilir.

Bu alanda seçilen fırsat türleri, Tanımlar modülü > Fırsatlar > Fırsat Türleri seçeneği ile tanımlanır.
Kaynak

Fırsatın kaynağı belirtilir.

Bu alanda seçilen fırsat kaynakları, Tanımlar modülü > Fırsatlar > Fırsat Kaynakları seçeneği ile tanımlanır.
Diğer
ÖncelikFırsatın önceliği belirlenir. En düşük, düşük, normal, yüksek ve en yüksek seçenekleri listelenir.
Kampanya

Fırsatın bir kampanya kaydıyla ilişkisi mevcutsa ilgili kampanya seçilir. Fırsat kaydının içerisinden yeni bir kampanya tanımlamak için Kampanya alanındaki Ekle  ikonuna tıklanır. Seçilen kampanyayı karttan kaldırmak için Temizle  ikonu kullanılır.

Logo CRM uygulamasında kampanyalar, Satış ve Pazarlama modülünün Kampanyalar seçeneği ile tanımlanır.





Notlar
NotFırsat ile ilgili ayrıntılı açıklamalar Notlar kutusuna yazılır.
Etiket & Bildirim
EtiketlerUygulamada bir arama yapıldığında fırsat kaydının kolayca bulunabilmesi için Etiketler alanına anahtar kelimeler yazılır. Anahtar kelimeleri yazarken, kelimeler noktalı virgül ile ayrılır veya kelime yazıldıktan sonra enter tuşuna basılır. Böylece anahtar kelime etiket görümünü alır.
Kullanıcılara Bildir

Kullanıcılara Bildir alanında, fırsat kartıyla yapılan işlemlerle ilgili olarak bilgilendirilmesi istenilen kullanıcı veya departmanlar seçilir. Bu alanda seçilen kullanıcılar ve departmanlar, fırsat kartı ile yapılan işlemlerden Bildirimler menüsü üzerinden haberdar edilir.

Sistem Bilgisi
Oluşturma BilgisiFırsat kartını oluşturulan kullanıcının adını, soyadını ve kartın oluşturulma tarih ve saatini otomatik olarak görüntüler.
Son GüncellemeFırsat kartını güncelleyen kullanıcının adını, soyadını ve kartın oluşturulma tarih ve saatini otomatik olarak görüntüler.