You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 2 Next »

Firmalarla yapılan her bir telefon görüşmesi, e-posta yazışmaları ve yüz yüze görüşmeler aktivite kapsamına girer. Aktivite kartının Aktivite sekmesinde aşağıdaki bilgiler girilir.


Firma
Firma

Aktivitenin hangi firma adına düzenlendiği belirtilir. Aktivite kaydının içerisinden yeni bir firma tanımı yapmak için Firma alanındaki Ekle ikonuna tıklanır. Seçilen firma tanımını karttan kaldırmak için Temizle ikonu kullanılır.

Logo CRM uygulamasında firmalar, Bölümler modülünün Firmalar seçeneği ile tanımlanır.
Kişi

Firma alanında seçilen firmaya bağlanan kişi bu alana otomatik olarak gelir. Aktivite kaydının içerisinden yeni bir kişi tanımlamak için Kişi alanındaki Ekle ikonuna tıklanır. Seçilen kişiyi karttan kaldırmak için Temizle ikonu kullanılır.

Logo CRM uygulamasında kişiler, Bölümler modülünün Kişiler seçeneği ile tanımlanır.

Bir firmayı kişi kaydıyla ilişkilendirmek için firma kartının İlişkili Kayıtlar > Kişiler sekmesinde ilgili kişi seçilir. Bkz. Firma ile İlişkili Kişilerin Bağlanması

Satış Temsilcisi
ID
Konu
Tarih
Tekrarlama
Etkinlik ile İlişkilendir
Kategori
Tür
Durum
Öncelik
Kampanya
Notlar
Etkinlikler
Kullanıcılara Bildir
Oluşturma Bilgisi
Son Güncellme
Check-in / Check-out




Firma:Aktivite yapılacak firma ismi yazılır.
Kişi:Firmaya bağlı kişi otomatik olarak gelir.
Satış Temsilcisi:Aktiviteyi yapacak olan satış temsilcisi seçilir.
ID:Aktivitenin Id bilgisi tutulur.
Konu:Aktivitenin konusu yazılır.Bu alan doldurulması zorunlu bir alandır.
Tarih:Aktivitenin yapılacağı tarih yazılır.
Tekrarlama: Aynı aktivite bir kere daha yapılıcaksa tekrarlama tarihi yazılır.
Etkinlik İle İlişkilendir:Aktivitenin etkinlik ile ilişkisi mevcutsa ilişkisi olan etkinlik seçilir.
Kategori:Aktivitenin kategorisini seçilir.
Tür:Aktivitenizin türü seçilir.
Durum:Aktivitenizin durumu belirlenir.Aktivite gerçekleştiğinde durumu tamamlandı olarak değiştirilir.
Öncelik:Aktivitenin önceliği belirlenir.
Kampanya:Aktivitenizle ilgili kampanya mevcutsa ilişkili kampanya seçilir.
Notlar:Yapılan aktivite ile ilgili ayrıntılı açıklamalar bu bölüm yazılır.
Etiketler: Arama yapıldığında bu aktivite kaydının kolay bir şekilde bulunabilmesi için başına # işareti koyarak bu kaydı hatırlatıcı kelimeler girilir.(örn: #deneme)
Kullanıcılara Bildir:Oluşturulan aktivite kaydının başka kullanıcılar tarafından görünmesi için kullanılır.İlgili kişiler seçilir ve oluşturulan kartın içeriği diğere kişilere bildirim olarak gider.
Oluşturma bilgisi:Aktiviteyi oluşturan kullanıcının adını,soyadını ve kartın oluşturulma tarihini otomatik olarak yazar.
Son Güncelleme: Aktiviteyi güncelleyen kişinin adını,soyadını ve kartın güncellenme tarihini otomatik olarak yazar.
Check-in/check-out: Mobil uygulamada yapılan aktivite ve firmanın haritadaki konumuna bağlı olarak Check-In, Check-Out yapabilme özelliği kullanılarak ,web'te aktivite kaydı içinde Check-In, Check-Out tarih/saati ve aktivite için harcanan süre gösterilmektedir.