You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 18 Next »

Yeni bir destek kaydı oluşturmak için Bölümler modülü altında yer alan Destek Kayıtları ekranındaki Yeni Destek Kaydı seçeneğine tıklanır.

Destek Kaydı sekmesinde aşağıdaki alanlar girilir.


Firma
Firma

Destek kaydının hangi firma için açılacağı bu alanda belirtilir. Destek Kaydının içerisinden yeni bir firma tanımı yapmak için Firma alanındaki Ekle ikonuna tıklanır. Seçilen firma tanımını karttan kaldırmak için Temizle ikonu kullanılır.

Kişi

Firmaya bağlı kişi otomatik olarak gelir. Destek Kaydının içerisinden yeni bir kişi kaydı oluşturmak için Kişi alanındaki Ekle ikonuna tıklanır. Seçilen kişi tanımını karttan kaldırmak için Temizle ikonu kullanılır.

Temel Bilgi
Destek IDDestek ID numarası otomatik olarak üretilir.
Ana Destek ID

Destek Kayıtları listesinde var olan bir kaydı seçip yeni bir destek kaydı oluşturulduğunda, Ana Destek ID listeden seçilen kaydın ID numarası olur.

Böylece var olan bir destek kaydına bağlı alt kayıtlar oluşturulabilir.

Diğer destek kayıtlarından bağımsız oluşturulan yeni kayıtlar doğrudan ana kayıt olarak kaydedilir ve Ana Destek ID alanının altındaki kutucuğu varsayılan olarak işaretli gelir.

TanımDestek kaydının tanımı yazılır.
TarihDestek kaydının oluşturulma tarihi yazılır.
Tahmini Bitiş TarihiDestek kaydındaki problemin tahmini tamamlanma tarihi yazılır.
Tamamlama TarihiDestek kaydındaki problemin kesin tamamlanma tarihi yazılır.



Kategori
Ana Kategori

Destek kaydının ait olduğu ana kategori seçilir. Bu alanda, Tanımlar modülü > Destek Kayıtları > Destek Kayıtları Ana Kategorileri seçeneği ile kaydedilen ana kategoriler listelenir.  Destek kaydının içerisinden yeni bir ana kategori tanımı oluşturmak için Ana Kategori alanındaki Ekle ikonuna tıklanır. Seçilen ana kategoriyi karttan kaldırmak için Temizle ikonu kullanılır.

Alt Kategori

Destek kaydının ait olduğu alt kategori seçilir. Bu alanda, Tanımlar modülü > Destek Kayıtları > Destek Kayıtları Alt Kategorileri seçeneği ile kaydedilen alt kategoriler listelenir. Ana Kategori alanında bir değer seçilmişse ilgili kategoriye bağlı alt kategoriler listelenecektir. Destek kaydının içerisinden yeni bir alt kategori tanımı oluşturmak için Alt Kategori alanındaki Ekle ikonuna tıklanır. Seçilen alt kategoriyi karttan kaldırmak için Temizle ikonu kullanılır.

Tür

Destek kaydının türü seçilir. Bu alanda, Tanımlar modülü > Destek Kayıtları > Destek Kaydı Türleri  seçeneği ile kaydedilen türler listelenir. Destek kaydının içerisinden yeni bir tür tanımı oluşturmak için Tür alanındaki Ekle ikonuna tıklanır. Seçilen tür bilgisini karttan kaldırmak için Temizle ikonu kullanılır.

Atama / Durum
AtananDestek kaydının kime atanacağı seçilir.
Atanan DepartmanDestek kaydının atanacağı departman seçilir.
Durum

Destek kaydının durumu seçilir. Bu alanda, Tanımlar modülü > Destek Kayıtları > Destek Kaydı Durumları menü seçeneği ile kaydedilen durum seçenekleri listelenir. Destek Kaydı kartının içerisinden yeni bir durum tanımlamak için Durum alanındaki Ekle ikonuna tıklanır. Seçilen durum bilgisini karttan kaldırmak için Temizle ikonu kullanılır.



Diğer
NotlarDestek kaydının ayrıntılı açıklaması yazılır.
ÖncelikDestek kaydının önem derecesi belirlenir.
EtiketlerArama yapıldığında destek kaydının kolayca bulunabilmesi için bu kaydı hatırlatıcı anahtar kelimeler girilir. Anahtar kelimeleri yazarken, kelimeler noktalı virgül ile ayrılır veya kelime yazıldıktan sonra enter tuşuna basılır. Böylece anahtar kelime, etiket görümünü alır.
Kullanıcılara BildirDestek kaydının başka kullanıcılar tarafından görünmesi için kullanılır.İlgili kişiler seçilir ve oluşturulan kartın içeriği diğere kişilere bildirim olarak gider.
Sistem Bilgisi
Oluşturma BilgisiDestek kaydını oluşturulan kullanıcının adını, soyadını ve kartın oluşturulma tarih ve saatini otomatik olarak görüntüler.
Son GüncellemeDestek kaydını güncelleyen kullanıcının adını, soyadını ve kartın oluşturulma tarih ve saatini otomatik olarak görüntüler.