Bölümler menüsü altında yer alan Destek Kayıtları seçeneği, arıza takibi, laboratuvar sonuç takibi, müşteri memnuniyeti ölçümlemesi, memnuniyet anketleri gibi kayıtlar için kullanılır.

Yeni bir destek kaydı oluşturmak için Bölümler > Destek Kayıtları ekranında yer alan seçeneğine tıklanır.

Var olan bir destek kaydını kopyalamak için öncelikle ilgili kayıt listeden seçilir ve ardından Destek Kayıtları ekranının İşlemler menüsünde yer alan  seçeneğine tıklanır.

Bir destek kaydını düzenlemek için Destek Kayıtları ekranında ilgili kayıt Düzelt  seçeneğine tıklayarak açılır. Destek kayıtlarını silmek için ilgili kayıtlar listeden seçilir ve ardından Sil   seçeneğine tıklanır.




Destek Kaydı tanım ekranında  5 sekme bulunur.