You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 6 Next »

Destek Kaydı > İlişkili Ürünler

Destek Kaydı > İlişkili Kayıtlar > İlişkili Ürünler sekmesinde, destek kaydı ile ilişkili ürünler karta eklenebilir veya yeni ürünler tanımlanabilir.

Destek Kaydına bir ürün bağlamak için İlişkili Ürünler sekmesinde yer alanseçeneği ile Destek Ürün penceresi açılır.

 İlişkili Ürünler

Destek Ürün penceresinde sistemde tanımlı tüm ürünler listelenir ve destek kaydıyla ile ilişkilendirilecek ürün seçilir.

Yeni bir ürün tanımlanacaksa, Ürün alanındakiikonuna tıklanır ve boş bir ürün tanım kartı açılır. Bu ekranda yeni ürünün bilgileri girilir.

 Ürün Seçimi

Logo CRM'de ürünler, Satış & Pazarlama modülünün altındaki Ürünler menü seçeneği ile tanımlanır. Destek kaydından oluşturulan yeni ürünler, Satış & Pazarlama > Ürünler ekranında da listelenir.