Destek Kaydı > İlişkili Ürünler

Destek Kaydı > İlişkili Kayıtlar > İlişkili Ürünler sekmesinde, destek kaydı ile ilişkili ürünler karta eklenebilir veya yeni ürünler tanımlanabilir.

Destek Kaydına bir ürün bağlamak için İlişkili Ürünler sekmesinde yer alanseçeneği ile Destek Ürün penceresi açılır.

 İlişkili Ürünler

Destek Ürün penceresinde sistemde tanımlı tüm ürünler listelenir ve destek kaydıyla ile ilişkilendirilecek ürün seçilir.

Yeni bir ürün tanımlanacaksa, Ürün alanındakiikonuna tıklanır ve boş bir ürün tanım kartı açılır. Bu ekranda yeni ürünün bilgileri girilir.

 Ürün Seçimi

Seri No 

Servise gelen ürünün seri numarası üzerinden garanti takibinin yapılabilmesi sağlar. Tiger & Go ve Netsis Entegrasyonu Logo CRM'e bağlı ise ilişkili ürünler "SeriNo" alan üzerinden takibi sağlanır.

 Seri No

Kullanımı

Destek ürün ekranında; "Seri no", "Garanti durumu", "Garanti bitiş tarihi" alanları yer alır.  "Seri no" alanı metin alan olup, her durumda "Destek ürün" ekranda aktif olarak gösterilir. Seri No alanın hemen altına "Seri numarasını girerek garanti bilgilerini alabilirsiniz". şeklinde bir açıklama görülür.

Seri No alanına bir değer girildiğinde, bu seri numarası üzerinden Tiger&Go ve Netsis ERP tarafında önceden bir fatura kesilip kesilmediği kontrol edilir. Eğer fatura kesilmemiş ise "Bu seri numaralı ürünün sevkiyat çıkışı bulunmamaktadır." açıklamalı uyarı mesajı gösterilir, kullanıcı uyarı mesajında "Tamam" a tıklarsa işleme devam edilir.

Girilen seri numarasının ait olduğu ERP ürünü; "Destek ürün" ekranında seçilen ürünün ERP' deki ilişkili olduğu ürünle aynı olmalıdır. Eğer seri numarası, "Destek ürün" ekranında girilen ürüne ait değil ise; "Girilen seri numarası bu ürüne ait değildir." şeklinde bir uyarı mesajı gösterilir. Uyarı mesajındaki "Tamam" butonuna basıldığında işleme devam edilmez. Ancak, ürüne ait doğru seri numarasını girer ya da seri numarasını siler ise işleme devam edilir.

Seri No alanına doğru değer girişi yapıldığında; "Miktar" alanı otomatik olarak kapalı olur, değeri "1" olarak kalır.

Seri No" alanındaki "" ikonuna tıklandığında "Seri no geçmişi" penceresi gösterilir. Bu pencerede, bu seri için Logo CRM destek kayıtlarında önceden girilmiş olan destek kayıtları gösterilir. Seri No geçmişi penceresinde "Tanım", "Destek Id", "Tarih" , "Durum" ve "Atanan" kolonları yer alır.

 Seri No Geçmişi

Bilgilendirme

Garanti Takibi, Seri No ve Seri No Geçmişi Logo CRM mobil uygulamada desteklenmemiştir.

Çalışma Şekli

Ürünler menüsünden "Seri Numarası" olan ürün seçilir. Seri numarası ürünün "Garanti Takibi" menü başlığı altında garantili işareti aktif edilir. Garanti süresi, garanti periyodu ve garanti başlama şekli seçilir ve kaydet butonu ile ürün kayıt edilir.

Destek kayıtları liste ekranı açılır. Yeni destek kaydı butonu tıklanır. Destek kayıtları → İlişkili kayıtlar ekranından, ürünler menüsündeki "seri numarası" olan ürün eklenir. ERP entegrasyonu ile seri numarası olan ürün fatura geçmişi sağlandıysa, Destek kayıtları → ilişkili ürünler seri numarası alanına ürünün seri/lot bilgisi eklenir. 

Seri No bilgisi eklendikten sonra garanti durumu, garanti bitiş tarihi ve miktar alanları kapalı görüntülenir. Garanti durumu ve Bitiş tarihi alanları Logo CRM ürünler → Garanti takibi menü içerisinden çeker.

Sevkiyat çıkışı olmayan veya ERP entegrasyon seri numarasından farklı bir seri no girişi sağlanırsa, videodaki gibi uyarı alınır.

Tiger & Go3 ERP 

Seri No.mp4

Netsis ERP

Seri No Netsis Entegresi.mp4

Bilgilendirme

Video Tiger&Go ERP entegrasyonu yapıya göre çekilmiştir. Netsis ERP entegrasyon içinde aynı kurallar geçerlidir. Netsis ERP seri numarasına tabi olan ürünün fatura geçmişi olması beklenilir. Eğer fatura geçmişi yok ise Bu seri numaralı ürünün sevkiyat çıkışı bulunmamaktadır. uyarısı alınır.

Logo CRM'de ürünler, Satış & Pazarlama modülünün altındaki Ürünler menü seçeneği ile tanımlanır. Destek kaydından oluşturulan yeni ürünler, Satış & Pazarlama > Ürünler ekranında da listelenir.