You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 3 Next »

Destek Kaydı > İlişkili Kayıtlar > İlişkili Ürünler sekmesinde, destek kaydı ile ilişkili ürünler karta eklenebilir veya yeni ürünler tanımlanabilir.

Destek Kaydına bir ürün bağlamak için İlişkili Ürünler sekmesinde yer alan Yeni Destek Ürünseçeneği ile Destek Ürün penceresi açılır.

Destek Ürün penceresinde yer alan Ürün alanındaki Ara ikonuyla sistemde tanımlı tüm ürünler listelenir ve destek kaydıyla ile ilişkilendirilecek ürün seçilir.

Yeni bir ürün tanımlanacaksa, Ürün alanındaki Ekle ikonuna tıklanır ve boş bir ürün tanım kartı açılır. Bu ekranda yeni ürünün bilgileri girilir.


Logo CRM'de ürünler, Satış & Pazarlama modülünün altındaki Ürünler menü seçeneği ile tanımlanır. Destek kaydından oluşturulan yeni ürünler, Satış & Pazarlama > Ürünler ekranında da listelenir.