You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 8 Next »

Firma kartı > İlişkili Kayıtlar > Destek Kayıtları sekmesinde firmaya ait destek kayıtları oluşturulur.

Firmaya yeni bir destek kaydı açmak için, Destek Kayıtları sekmesindeki Destek Kaydı seçeneğine tıklanır. Var olan bir destek kaydı üzerinde düzenleme yapmak için ilgili kayıt seçilir ve ardından Düzelt seçeneğine tıklanır.

Firma kartı içerisinden eklenen destek kayıtları, Destek Kayıtları sekmesi üzerinden silinemez. Bunun için Bölümler > Destek Kayıtları ekranı açılmalı ve ilgili kayıt bu ekran üzerinden Sil seçeneği ile kaldırılmalıdır.

Logo CRM'de destek kayıtları, Bölümler > Destek Kayıtları seçeneği ile kaydedilir. Firma kartı > İlişkili Kayıtlar > Destek Kayıtları sekmesi, firma bazında destek kaydı oluşturmak için kullanılır. Destek Kayıtları sekmesi üzerinden yeni bir kayıt oluşturulduğunda, bu kayıt doğrudan firma kaydına bağlanır; ancak Firma kartından oluşturulan destek kayıtları da Bölümler > Destek Kayıtları ekranında listelenir.

Destek kaydı tanım kartının anlatımı için tıklayın.