Firma kartı > İlişkili Kayıtlar > Destek Kayıtları sekmesinde firmaya ait destek kayıtları oluşturulur.

Firmaya yeni bir destek kaydı açmak için, Bağlantılı Destek Kayıtları sekmesindeki seçeneğine tıklanır. Var olan bir destek kaydı üzerinde düzenleme yapmak için ilgili kayıt seçilir ve ardından Düzelt seçeneğine tıklanır.

Firma kartı içerisinden eklenen destek kayıtları, Destek Kayıtları sekmesi üzerinden silinemez. Bunun için Bölümler > Destek Kayıtları ekranı açılmalı ve ilgili kayıt bu ekran üzerinden Sil seçeneği ile kaldırılmalıdır.

Logo CRM'de destek kayıtları, Bölümler > Destek Kayıtları seçeneği ile kaydedilir. Firma kartı > İlişkili Kayıtlar > Destek Kayıtları sekmesi üzerinden oluşturulan yeni kayıtlar doğrudan firma kaydına bağlanır.