Kullanıcı Ekleme İşlemi;


Hesap Ayarları>


Uygulamalar ve Kullanıcılar ekranı açılır. 

Ana Hesap üzerinde üç nokta açılır menüden "Uygulamalar ve Kullanıcılar" ekranına gidilir.


Hesaba yeni bir kullanıcı eklemek için  Hesap Davetleri butonuna tıklanır.


Açılan ekranda "İptal Edilmiş Davetler" ve "Tamamlanmış Davetler" filtrelenerek listelenebilir.


Kullanıcı Davet Et butonu ile kullanıcı davet etme ekranı açılır. E-Posta adresi girilir ve kullanıcı davet edilir.

Davet gönderilen e-posta adresine davet maili ulaşır.


Eğer mail hesabı ile logo.cloud adresinde kullanıcı var ise gelen mailde "Aktivasyon için tıklayınız" butonu ile kullanıcı kuruma eklenir;


 Gelen e-postadaki talimatları takip ederek kullanıcı Logo hesabını oluşturur.

Hesap yöneticisi olan kullanıcı tekrar Hesap Ayarları>Uygulamalar ve Kullanıcılar ekranını açar.


Eklediği kullanıcının listelendiğini görür. 

Sol menü ağacından kullanıcının üzerinde çalışacağı uygulamaya tıklanır. 



Uygulamaya Kullanıcı Ekle butonu ile kullanıcı uygulamaya eklenir.


Ana hesap üzerinde yapılan kullanıcı ekleme işlemleri alt hesaba da otomatik olarak yansıyacaktır.


Kullanıcı Lisansı Seçim İşlemi;

Kullanıcının çalışacağı lisans paketini eklemek için hesap yönetici olan bir kullanıcı ile servise giriş yapılarak ana sayfadan Yönetim Paneli'ne tıklanır. Kullanıcılar butonuna tıklanarak kullanıcılar ekranı açılır. .

İlgili kullanıcı üzerinde sağ tuş menüsü açılır ve "değiştir" seçeneğine tıklanır.

Lisans sekmesi altında Dahil Olduğu Lisans Paketlerinden çalışacağı lisans paketleri seçilir. Satır ekle ile tek tek lisans eklenebileceği gibi Toplu Değiştir ile tek seferde birden fazla lisans eklenebilir.


Daha sonra çalışan için yetki kodları ve form yetkileri verilir.


Yetki Tanımları Destek Dokümanı:



Kurumsal Portal Yetki Grubu Tanımı:

Kullanıcılar sisteme eklendikten sonra her bir kullanıcının yetkisini ayrı ayrı belirlemek yerine Sistem Ayarları > Tanımlar > İnsan Kaynakları > Kurumsal Portal Yetki Gruplarından çalışanlar için yetki grupları tanımlaması yapılır.




İşlem Yetkileri
Bu bölümünde, bu yetki grubundaki kişilerin hangi işlemleri ne şekilde yapacakları İşlem Türü, Yetki Tipi ve Detay Filtre belirtilerek kaydedilir. 

AlanAçıklama

Ekibinin Kayıtları

Form ve Rapor detayında özel koşul belirtilmemişse tanımlı tüm formlarda sadece kendisi ve kendisine bağlı kişilerin işlemlerini yapabileceğini belirtir.

Kendi Organizasyonu

Form ve Rapor detayında özel koşul belirtilmemişse tanımlı tüm formlarda sadece kendisi ile aynı organizasyonel birimlere sahip kişilerin işlemlerini yapabileceğini belirtir.

Tüm Çalışanlar

Yetki Grubu Tanımını tüm çalışanlar için yapabileceğini belirtir.

Tüm İşlemler

Yetki Grubu Tanımının tüm formlara erişebileceğini ve tüm işlemleri yapabileceğini belirtir.

Ekip Seviyesi

Çalışan kartındaki Yöneticisi alanının uygulanacağı seviyeyi belirtir.


İşlem Türü: Yetki grubundaki kişilerin Portal üzerinde hangi kayıt grubundaki işlemleri yapacağı bu alanda belirlenir. 




Yetki Tipi: Seçilen kayıt türü üzerinde hangi işlem için yetki verileceği belirlenir. İşlem Türü alanında seçilen kayıt grubu için tanımlanan yetkiler listelenir.  Yetki verilmek istenilen ilgili işlem seçilir. 



Detay Filtre: Yetki grubundaki kişilerin seçilen işlemleri hangi kişi veya kayıtlar için yapacağı bu alanda belirlenir.

Seçilen işlem türü altında yer alan işlemlerin her birisi için filtreleme yapmak ve istenen özellikleri belirlemek mümkündür. Filtre seçenekleri, üzerinde bulunulan satırın yetki tipi alanındaki seçeneğe göre değişir.


Form Yetkileri
Yetki grubundaki kişilerin işlem yetkileri belirlendikten sonra hangi form yetkilerine sahip olacağı belirlenir.

Modül Adı alanında, Logo Bulut İK modülleri listelenir ve seçim yapılır. 


Form Adı alanında ilgili modül seçiminden sonra modüle ait form adları listelenir ve seçim yapılır.


Alan Yetkileri alanından ise seçili olan modül ve forma ait alan yetkileri listelenir. İlgili grup için alan yetkisi geçerli olacaksa Aktif olmayacaksa Gizli yapılır.


Örnek Kurumsal Portal Yetki Tanımları

Kurumsal Portal Yetki Grupları



Kullanıcı & Çalışan & Portal Yetkisi Eşleştirme İşlemi;

Sistemde kullanıcı tanımları yapılıp geçerli olacak yetkiler belirlendikten sonra, bu kullanıcıları çalışan kartları ile eşleştirilmesi gerekir.

Bu işlem için, Çalışan kartlarında yer alan Çalışma Bilgileri sayfasından kullanıcı seçilir.

Eğer çalışan Çalışan Portalı kullanıcı ise Kurumsal Portal Yetki Grubu seçimi yapılmalıdır.




Böylece, çalışanlar çalışan portalına giriş yapabilir.