Page History
Yeni bir destek kaydı oluşturmak için Bölümler menüsü modülü altında yer alan Destek Kayıtları ekranındaki Yeni Destek Kaydı seçeneğine tıklanır.
Destek Kaydı sekmesinde aşağıdaki alanlar girilir.
Firma | |
---|---|
Firma | Destek kaydının hangi firma için açılacağı bu alanda belirtilir. Destek Kaydının içerisinden yeni bir firma tanımı yapmak için Firma alanındaki Ekle |
ikonuna tıklanır. Seçilen firma tanımını karttan kaldırmak için Temizle |
ikonu kullanılır. |
| ||
Kişi | Firmaya bağlı kişi otomatik olarak gelir. Destek Kaydının içerisinden yeni bir kişi kaydı oluşturmak için Kişi alanındaki Ekle |
ikonuna tıklanır. Seçilen kişi tanımını karttan kaldırmak için Temizle |
ikonu kullanılır.
| ||
Temel Bilgi | ||
---|---|---|
Destek ID | Destek ID numarası otomatik olarak üretilir. | |
Ana Destek ID | Destek Kayıtları listesinde var olan bir kaydı seçip yeni bir destek kaydı oluşturulduğunda, Ana Destek ID listeden seçilen kaydın ID numarası olur. Böylece var olan bir destek kaydına bağlı alt kayıtlar oluşturulabilir. Diğer destek kayıtlarından bağımsız oluşturulan yeni kayıtlar doğrudan ana kayıt olarak kaydedilir ve Ana Destek ID alanının altındaki kutucuğu varsayılan olarak işaretli gelir. | |
Tanım | Destek kaydının tanımı yazılır. | |
Tarih | Destek kaydının oluşturulma tarihi yazılır. | |
Tahmini Bitiş Tarihi | Destek kaydındaki problemin tahmini tamamlanma tarihi yazılır. | |
Tamamlama Tarihi | Destek kaydındaki problemin kesin tamamlanma tarihi yazılır. |
...
Kategori | |
---|---|
Ana Kategori | Destek kaydının ait olduğu ana |
kategori seçilir. Bu alanda, Tanımlar modülü > Destek Kayıtları > Destek Kayıtları Ana Kategorileri seçeneği ile kaydedilen ana kategoriler listelenir. Destek kaydının içerisinden yeni bir ana kategori tanımı oluşturmak için Ana Kategori alanındaki Ekle |
ikonuna tıklanır. Seçilen ana kategoriyi karttan kaldırmak için Temizle |
ikonu kullanılır. |
Alt Kategori | Destek kaydının ait olduğu alt kategori seçilir. Bu alanda, Tanımlar modülü > Destek Kayıtları > Destek Kayıtları |
Alt Kategorileri seçeneği ile |
Destek Kaydı > Ana Kategori alanından oluşturulan yeni tanımlar, Destek Kayıtları Ana Kategorileri ekranında da listelenir.
kaydedilen alt kategoriler listelenir. Ana Kategori alanında bir değer seçilmişse ilgili kategoriye bağlı alt kategoriler listelenecektir. Destek kaydının içerisinden yeni bir alt kategori tanımı oluşturmak için Alt Kategori alanındaki Ekle |
ikonuna tıklanır. Seçilen alt kategoriyi karttan kaldırmak için Temizle |
ikonu kullanılır. |
Tür | Destek kaydının türü seçilir. Bu alanda, Tanımlar modülü > Destek Kayıtları > Destek |
Destek Kaydı > Alt Kategori alanından oluşturulan yeni tanımlar, Destek Kayıtları Alt Kategorileri ekranında da listelenir.
ikonuna tıklanır. Seçilen tür bilgisini karttan kaldırmak için Temizle |
ikonu kullanılır. |
Tip |
---|
Logo CRM'de destek kayıtları için tür tanımları, Tanımlar modülü > Destek Kayıtları > Destek Kaydı Türleri seçeneği ile kaydedilir. Destek Kaydı > Tür alanından oluşturulan yeni tanımlar, Destek Kaydı Türleri ekranında da listelenir. |
Atama / Durum |
---|
...
Atanan | Destek kaydının kime atanacağı seçilir. |
Atanan Departman |
...
Destek kaydının atanacağı departman seçilir. | |
Durum |
...
Destek |
...
kaydının durumu |
...
seçilir. Bu alanda, Tanımlar modülü > Destek Kayıtları > Destek Kaydı Durumları menü seçeneği ile kaydedilen durum seçenekleri listelenir. Destek Kaydı kartının içerisinden yeni bir durum tanımlamak için Durum alanındaki Ekle ikonuna tıklanır. Seçilen durum bilgisini karttan kaldırmak için Temizle ikonu kullanılır. |
Diğer | |
---|---|
Notlar | Destek kaydının ayrıntılı açıklaması yazılır. |
Öncelik |
...
Destek kaydının önem derecesi belirlenir. | |
Etiketler |
...
Arama yapıldığında |
...
destek kaydının |
...
kolayca bulunabilmesi için |
...
bu kaydı hatırlatıcı anahtar kelimeler girilir. |
...
Anahtar kelimeleri yazarken, kelimeler noktalı virgül ile ayrılır veya kelime yazıldıktan sonra enter tuşuna basılır. Böylece anahtar kelime, etiket görümünü alır. | |
Kullanıcılara Bildir | Destek kaydının başka kullanıcılar tarafından görünmesi için kullanılır.İlgili kişiler seçilir ve oluşturulan kartın içeriği diğere kişilere bildirim olarak gider. |
...
Sistem Bilgisi | |
---|---|
Oluşturma Bilgisi | Destek kaydını oluşturulan kullanıcının adını, soyadını ve kartın oluşturulma |
...
tarih ve saatini otomatik olarak |
...
görüntüler. |
Son Güncelleme |
...
Destek kaydını güncelleyen kullanıcının adını, soyadını ve kartın |
...
oluşturulma tarih ve saatini otomatik olarak |
...
görüntüler. |