Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Yeni bir destek kaydı oluşturmak için Bölümler menüsü modülü altında yer alan Destek Kayıtları ekranındaki Yeni Destek Kaydı Image Removed Image Added seçeneğine tıklanır.

Destek Kaydı sekmesinde aşağıdaki alanlar girilir.

Image RemovedImage Added


Firma
Firma

Destek kaydının hangi firma için açılacağı bu alanda belirtilir. Destek Kaydının içerisinden yeni bir firma tanımı yapmak için Firma alanındaki Ekle

Image Removed

Image Added ikonuna tıklanır. Seçilen firma tanımını karttan kaldırmak için Temizle

Image Removed

Image Added ikonu kullanılır.

Info
Bkz. Firmalar
Kişi

Firmaya bağlı kişi otomatik olarak gelir. Destek Kaydının içerisinden yeni bir kişi kaydı oluşturmak için Kişi alanındaki Ekle

Image Removed ikonuna

Image Added ikonuna tıklanır. Seçilen kişi tanımını karttan kaldırmak için Temizle

Image Removed

Image Added ikonu kullanılır.

Info
Bkz. Kişiler
Temel Bilgi
Destek IDDestek ID numarası otomatik olarak üretilir.
Ana Destek ID

Destek

Kayıtarı

Kayıtları listesinde var olan bir kaydı seçip

Image Removed

Image Added yeni bir destek kaydı oluşturulduğunda, Ana Destek ID listeden seçilen kaydın ID numarası olur.

Böylece var olan bir destek kaydına bağlı alt kayıtlar oluşturulabilir.

Image Removed

Image Added

Diğer destek kayıtlarından bağımsız oluşturulan yeni kayıtlar doğrudan ana kayıt olarak kaydedilir ve Ana Destek ID alanının altındaki

Image Removed

Image Added kutucuğu varsayılan olarak işaretli gelir.

TanımDestek kaydının tanımı yazılır.
TarihDestek kaydının oluşturulma tarihi yazılır.
Tahmini Bitiş TarihiDestek kaydındaki problemin tahmini tamamlanma tarihi yazılır.
Tamamlama TarihiDestek kaydındaki problemin kesin tamamlanma tarihi yazılır.


Image RemovedImage Added


Kategori
Ana Kategori

Destek kaydının ait olduğu ana

kategorisi

kategori seçilir. Bu alanda, Tanımlar modülü > Destek Kayıtları > Destek Kayıtları Ana Kategorileri seçeneği ile kaydedilen ana kategoriler listelenir.  Destek kaydının içerisinden yeni bir ana kategori tanımı oluşturmak için Ana Kategori alanındaki Ekle

Image Removed ikonuna

Image Added ikonuna tıklanır. Seçilen ana kategoriyi karttan kaldırmak için Temizle

Image Removed

Image Added ikonu kullanılır.

InfoLogo CRM'de destek kayıtları için ana kategoriler
Alt Kategori

Destek kaydının ait olduğu alt kategori seçilir. Bu alanda, Tanımlar modülü > Destek Kayıtları > Destek Kayıtları

Ana

Alt Kategorileri seçeneği ile

kaydedilir.

Destek Kaydı > Ana Kategori alanından oluşturulan yeni tanımlar, Destek Kayıtları Ana Kategorileri ekranında da listelenir.

Alt KategoriDestek kaydının alt kategorisi seçilir

kaydedilen alt kategoriler listelenir. Ana Kategori alanında bir değer seçilmişse ilgili kategoriye bağlı alt kategoriler listelenecektir. Destek kaydının içerisinden yeni bir alt kategori tanımı oluşturmak için Alt Kategori alanındaki Ekle

Image Removed ikonuna

Image Added ikonuna tıklanır. Seçilen alt kategoriyi karttan kaldırmak için Temizle

Image Removed

Image Added ikonu kullanılır.

InfoLogo CRM'de destek kayıtları için alt kategoriler
Tür

Destek kaydının türü seçilir. Bu alanda, Tanımlar modülü > Destek Kayıtları > Destek

Kayıtları Alt Kategorileri seçeneği ile kaydedilir.

Destek Kaydı > Alt Kategori alanından oluşturulan yeni tanımlar, Destek Kayıtları Alt Kategorileri ekranında da listelenir.

TürDestek kaydının türü seçilir. Destek kaydının

Kaydı Türleri  seçeneği ile kaydedilen türler listelenir. Destek kaydının içerisinden yeni bir tür tanımı oluşturmak için Tür alanındaki Ekle

Image Removed ikonuna

Image Added ikonuna tıklanır. Seçilen tür bilgisini karttan kaldırmak için Temizle

Image Removed

Image Added ikonu kullanılır.

Info

Logo CRM'de destek kayıtları için tür tanımları, Tanımlar modülü > Destek Kayıtları > Destek Kaydı Türleri  seçeneği ile kaydedilir.

Atama / Durum
AtananDestek kaydının kime atanacağı seçilir.
Atanan DepartmanDestek kaydının atanacağı departman seçilir.
Durum

Destek kaydının durumu seçilir.

(Örneğin, Destek kaydında seçilen durumlar,

Bu alanda, Tanımlar modülü > Destek Kayıtları > Destek Kaydı Durumları menü seçeneği ile

tanımlanır

kaydedilen durum seçenekleri listelenir.

Destek Kaydı

kartının Durum alanından da

kartının içerisinden yeni bir durum

kartı

tanımlamak için Durum alanındaki Ekle

Image Removed ikonuna

Image Added ikonuna tıklanır.

...

Seçilen durum bilgisini karttan kaldırmak için Temizle Image Added ikonu kullanılır.


Image Added


Diğer
NotlarDestek kaydının ayrıntılı açıklaması yazılır.
ÖncelikDestek kaydının önem derecesi belirlenir.
EtiketlerArama yapıldığında destek kaydının kolayca bulunabilmesi için bu kaydı hatırlatıcı anahtar kelimeler girilir. Anahtar kelimeleri yazarken, kelimeler noktalı virgül ile ayrılır veya kelime yazıldıktan sonra enter tuşuna basılır. Böylece anahtar kelime, etiket görümünü alır.
Kullanıcılara BildirDestek kaydının başka kullanıcılar tarafından görünmesi için kullanılır.İlgili kişiler seçilir ve oluşturulan kartın içeriği diğere kişilere bildirim olarak gider.
Sistem Bilgisi
Oluşturma BilgisiDestek kaydını oluşturulan kullanıcının adını, soyadını ve kartın oluşturulma tarih ve saatini otomatik olarak görüntüler.
Son GüncellemeDestek kaydını güncelleyen kullanıcının adını, soyadını ve kartın oluşturulma tarih ve saatini otomatik olarak görüntüler.