Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.


Kullanıcı Ekleme İşlemi;

Hesap Ayarları>
Image Modified


Uygulamalar ve Kullanıcılar ekranı açılır. 

Ana Hesap üzerinde üç nokta açılır menüden "Uygulamalar ve Kullanıcılar" ekranına gidilir.

Image Modified


Hesaba yeni bir kullanıcı eklemek için  Hesap Davetleri butonuna tıklanır.
Image Modified


Açılan ekranda "İptal Edilmiş Davetler" ve "Tamamlanmış Davetler" filtrelenerek listelenebilir.

Image Modified


Kullanıcı Davet Et butonu ile kullanıcı davet etme ekranı açılır. E-Posta adresi girilir ve kullanıcı davet edilir.

Davet gönderilen e-posta adresine davet maili ulaşır.

Image Modified


Eğer mail hesabı ile logo.cloud adresinde kullanıcı var ise gelen mailde "Aktivasyon için tıklayınız" butonu ile kullanıcı kuruma eklenir;

Image Added


 Gelen e-postadaki talimatları takip ederek kullanıcı Logo hesabını oluşturur.

Hesap yöneticisi olan kullanıcı tekrar Hesap Ayarları>Uygulamalar ve Kullanıcılar ekranını açar.

Image Modified


Eklediği kullanıcının listelendiğini görür. 

Sol menü ağacından kullanıcının üzerinde çalışacağı uygulamaya tıklanır. 
Image Modified


Uygulamaya Kullanıcı Ekle butonu ile kullanıcı uygulamaya eklenir.
Image Modified


Ana hesap üzerinde yapılan kullanıcı ekleme işlemleri alt hesaba da otomatik olarak yansıyacaktır.


Kullanıcı Lisansı Seçim İşlemi;

Kullanıcının çalışacağı lisans paketini eklemek için hesap yönetici olan bir kullanıcı ile servise giriş yapılarak ana sayfadan Yönetim Paneli > Kullanıcılar 'ne tıklanır. Kullanıcılar butonuna tıklanarak kullanıcılar ekranı açılır. .

İlgili kullanıcı üzerinde sağ tuş menüsü açılır ve "değiştir" seçeneğine tıklanır. 

Lisans sekmesi altında Dahil Olduğu Lisans Paketlerinden çalışan portalı lisansı seçilir. çalışacağı lisans paketleri seçilir. Satır ekle ile tek tek lisans eklenebileceği gibi Toplu Değiştir ile tek seferde birden fazla lisans eklenebilir.


Daha sonra çalışan için yetki kodları ve form yetkileri verilir.


Yetki Tanımları Destek Dokümanı:



Kurumsal Portal Yetki Grubu Tanımı:

Kullanıcılar sisteme eklendikten sonra her bir kullanıcının yetkisini ayrı ayrı belirlemek yerine Sistem Ayarları > Tanımlar > İnsan Kaynakları > Kurumsal Portal Yetki Gruplarından çalışanlar için yetki grupları tanımlaması yapılır.

...



Kullanıcı & Çalışan & Portal Yetkisi Eşleştirme İşlemi;

Sistemde kullanıcı tanımları yapılıp geçerli olacak yetkiler belirlendikten sonra, bu kullanıcıları çalışan kartları ile eşleştirilmesi gerekir.

Bu işlem için, Çalışan kartlarında yer alan Çalışma Bilgileri sayfasından kullanıcı seçilir.

Eğer çalışan Çalışan Portalı kullanıcı ise Kurumsal Portal Yetki Grubu seçimi yapılmalıdır.


Image Modified



Böylece, çalışanlar çalışan portalına giriş yapabilir.