You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 10 Next »


Amaç

Otomatik Görevler | Gelişmiş bildirim ile aktif edilen kural gerçekleştiği anda zamanlama periyodunda gerçekleştirilen işlemlerin toplu raporu, e-posta gönderimi, web bildirimi (Push Notification) ve mobil bildirim gönderimi sağlar. Bağlantı sağlanan Logo CRM veya ERP datalarından dönecek sorguya göre yapılan görüşmeleri, günlük teklif adedinizi, satışa dönüşen tekliflerinizi, alınan siparişlerinizi, kesilen irsaliye veya faturalarınızı ya da gerçekleşen tahsilatlarınızı ve banka durumlarınız gibi raporları Gelişmiş bildirim aracılığıyla toplu olarak ilgili kullanıcı/kullanıcılara gönderilmesi sağlar.

Otomatik Görevler | Gelişmiş Bildirim Parametre Ayarları

1- Gereksinimler

Tanımlar → Otomatik Görevler  menü içeriğinde Görev tipi "Gelişmiş Bildirim" seçildikten sonra görev adı, zamanlama, hatalı durum bilgilendirme doldurulur ve rapor parametresini detaylandırmak için aşağıdaki gereksinimler incelenir.

 1.1 Genel

Gelişmiş Bildirim parametre ayarları ile genel, sorgu, içerik ve adres ekranları görülür. 

1.1. Genel

Senaryo: Otomatik görevler liste ekranında gelişmiş bildiriminizin tanım kısmıdır.
Veri Tabanı Bağlantısı: Metin alanın en sağındaki  tıklanır ve veri tabanı bağlantı bilgileri girilir. Veri bağlantısı ekranından sunucu adı, kullanıcı adı, şifre bilgileri girilir. Daha sonra gelişmiş bildirim için kurgulayacağınız veri tabanı ismi seçilir.

 Veri Tabanı Bağlantı Bilgileri

Özel Anahtarlar: 
Değerler:
Başlangıç Tarihi:



Otomatik Görevler | E-posta Dinleme

2- Kullanım


Video Çıktısı

3- Çıktı

Otomatik Görevler |