Otomatik görevler detay ekranında görev tipi rapor seçeneği getirildi. Görev tipi rapor bilgisi seçildikten sonra görev adı, zamanlama, hatalı durum bilgilendirme ve rapor parametresi ekranı doldurulur.
Rapor Parametre Oluşturma;
Rapor Başlığı: Rapora eklenecek konu bilgisidir. Eğer rapor başlığına herhangi veri yazılmazsa, boş geçilemez uyarısı alınır.
Rapor: Designer üzerinde tasarlanan mevcut raporlarınızı listeler.
Çıktı Türü: PDF, XLSX, XLS, HTML, CSV, DOCX dosya türleri listelenir.
Kullanıcı: Sistemde tanımlı olan kullanıcılar listelenir. Çoklu kullanıcı seçimi yapılabilecektir ve kullanıcılar tag şeklinde gözükür. (Bu alan Logo CRM' de bulunan 'Kullanıcılara Bildir' alanıyla aynı mantıkta çalışmaktadır.)
Departman: Sistemde tanımlı olan departmanlar listelenir. Çoklu departman seçimi yapılabilecektir. Departmanlar tag şeklinde gözükür. (Bu alan Logo CRM' de bulunan 'Kullanıcı Departman' alanıyla aynı mantıkta çalışmaktadır.)
E-Posta gönderilsin: Seçimli olarak öndeğer olarak işaretli gelir. Rapor parametre kayıt işleminden sonra zamanlamaya göre kullanıcı veya departman seçiminize göre ilgili kişilere e-mail gönderir.
Bildirim gönderilsin (Web-mobil): Rapor parametre kayıt işleminden sonra bildirim gönderilsin (web-mobil) ile toast mesajı gelir. Toast mesaja anlık bakılamadığı durumda veya bildirimler menüsünden görüntülenir.
Anahtar ve değer parametreleri: Designer da oluşturulan raporlarda 3 anahtar ve 3 değer bilgisi girilir.
Bilgilendirme
Rapor parametrelerinde boş geçilmez uyarı sistemi bulunur. E-posta gönderilsin veya bildirim gönderilsin (web-mobil) her ikisi de boş geçildiği zaman ve rapor başlığı alanı boş geçildiğinde son kullanıcıya uyarı verir.