Otomatik görevler detay ekranında görev tipi rapor seçeneği getirildi. Görev tipi rapor bilgisi seçildikten sonra görev adı, zamanlama, hatalı durum bilgilendirme ve rapor parametresi ekranı doldurulur.
Rapor Parametre Oluşturma;
Rapor Başlığı: Rapora eklenecek konu bilgisidir.
Rapor: Designer üzerinde tasarlanan mevcut raporlarınızı listeler.
Çıktı Türü: PDF, XLSX, XLS, HTML, CSV, DOCX dosya türleri listelenir.
Kullanıcı: Sistemde tanımlı olan kullanıcılar listelenir. Çoklu kullanıcı seçimi yapılabilecektir ve kullanıcılar tag şeklinde gözükür. (Bu alan Logo CRM' de bulunan 'Kullanıcılara Bildir' alanıyla aynı mantıkta çalışmaktadır.)
Departman: Sistemde tanımlı olan departmanlar listelenir. Çoklu departman seçimi yapılabilecektir. Departmanlar tag şeklinde gözükür. (Bu alan Logo CRM' de bulunan 'Kullanıcı Departman' alanıyla aynı mantıkta çalışmaktadır.)