You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 2 Next »

Belli bir iş akışı için veri içeriğinin de görüntülenebileceği iş akış geçmişine yönelik raporlama yapmayı sağlar. Tamamlanan, devam eden, iptal edilen işlerin son durumdaki verileri ile listelenmesi sağlanır. Raporda görüntülenecek alanlar tasarım aracında ilgili iş akış açık olduğunda üst menüden tanımlanabilir. Rapor tanımı yaptıktan sonra iş akışını tekrar kaydetmeye ihtiyaç yoktur.

(Sisteme Özel Akış Raporları Tanımlaması yapmak için bknz: Özel Akış Raporu Tanımlama)

-       Arşivleme Periyodu: Arşivleme özelliği açık olan sistemlerde belirli zaman aralıklarında arşivlenen datalar içerisinden verileri getirir. Başlangıçta en son seçili olarak gelir. Kişi dilerse listeden değişiklik yapabilir.

-       İş Akışı Seçiniz: Kişinin yetkili olduğu akışlar listelenir. Seçili akışa göre liste güncellenir.

-       Tarih Aralığı: Verilerin listelenmesi istenen tarih aralığı seçilir.

-       Özel Akış Raporları: İş Akışı Seçiniz kısmında seçili olan sürece ait tanımlanmış özel raporlar listelenir ve kişi oradan rapr seçimi yaparak verileri listeler.

Verilerin listelendiği tablo içerisinde, kişi ilgili süreç satırının başındaki  ikonuna tıkladığında, sürecin iş akış bilgilerine ve akış adımlarına erişebilir bir ekran ile karşılaşılacaktır.



Tüm raporların tablo özelliklerinde;

Verilerin listelendiği tabloda bulunan kolonların kişi özelinde; görünürlüğü ve konumları değiştirilebilir. Kolonun sağ üst köşesindeki ... ikonuna tıklanarak ilgili kolonun kilitli olması sağlanabilir veya görünürlüğü değiştirilebilir.


Verilerin listelendiği tablo üzerindeki ‘İşlemler’ kısmından süreçler PDF veya Excel e aktarılabilir. ‘Grid Ayar Kaydet’ aksiyonu ile tablo üzerinde yapılmış olan değişiklikler kaydedilir. Değişikliği yapan kişi portal üzerinden tekrar bu raporu çalıştırdığında kaydetmiş olduğu ayarlar üzerinden tabloyu görüntülüyor olacaktır.