Logo CRM ana dizininde bulunan Adaptation Tools klasörü içerisindeki Sistem tercihlerinden (Logo CRM XML Settings) 27. parametre IP Santral entegrasyonu aktif edilir.

 Daha sonra ki aşamada Logo CRM tarafında Tanımlar>Diğer>IP Santral seçeneğiyle IP santral aktif edilir.

IP santralden çağrı geldiğinde; hangi kullanıcının bu çağrılarla eşleşeceği ve aksiyon bilgileri Tanımlar > Güvenlik > Kullanıcılar menüsündeki IP Santral bölümünden tanımlanır.

Kullanıcı keypress bilgisi seçenekleri: 

  • Arayan firma/kişiyi popup ekranda göster 
  • Arayan firma/kişi ile yeni bir teklif kaydı açar. 
  • Arayan firma/kişi ile yeni bir destek kaydı açar. 
  • Arayan firma/kişi sayfasını açar.

Bilgilendirme

IP santral kurulumu ve test ortamı detay bilgi için tıklayınız.

Uyarı

Kullanılacak IP Santral yazılımı Logo CRM ‘den bilgi çekecek ise rest servis kullanım ihtiyacı olabilir. Rest Servis özelliği yalnızca Logo CRM Enterprise pakette mevcuttur.