Aktivite kartı > İlişkili Kayıtlar > Destek Kayıtları sekmesinde aktivite kaydıyla ilişkili destek kayıtları karta bağlanır veya yeni destek kayıtları oluşturulur.

Aktivite kaydına ilişkin destek kayıtlarını karta bağlamak için Destek Kayıtları sekmesindeki Bağlantı seçeneğine tıklanır. Açılan Destek Kayıtları listesinde sistemde tanımlı tüm destek kayıtları listelenir. Var olan bir destek kaydını karta bağlamak için ilgili destek kaydına tıklamak yeterlidir.

Yeni bir destek kaydı eklemek için Destek Kayıtları listesindeki Yeni Destek Kaydı  seçeneğine tıklanır.

Aktivite kartının İlişkili Kayıtlar > Destek Kayıtları sekmesine eklenen kayıtları Aktivite kartından kaldırmak için ilgili kayıt seçilir ve Bağlantıyı Kaldır tuşuna tıklanır.

Logo CRM'de destek kayıtları, Bölümler > Destek Kayıtları seçeneği ile kaydedilir.