Personele yapılan sosyal yardımların, ek ödeme ve ek kesintiler sicil kartı üzerinden de kaydedilmesi ve izlenmesi için Ödeme ve Kesinti Bilgileri seçeneği kullanılır. Ödeme ve Kesinti Bilgileri, sicil kartı üzerinde F) - sağ fare düğmesi menüsündeki Ödeme/Kesinti Bilgileri seçeneği altında yer alır. Ödeme ve kesintiler tablo üzerinden kaydedilir. Bu bilgiler şunlardır:

Mesai Tanım Tipi: Yapılan ödeme ya da kesintinin tipini belirtir. Mesai Tanım Tipi alanı;

  • Sosyal Yardımlar,
  • Ek Ödemeler,
  • Ek Kesintiler seçeneklerini içerir.

Çalışma Parametresi: Yapılan ödeme ya da kesintinin ilgili olduğu çalışma parametresinin belirlendiği alandır. Mesai tipi alanında yapılan seçime göre genel çalışma parametreleri listelenir ve ilgili tanım seçilir.

Tutar: Ek ödeme, ek kesinti ya da sosyal yardım tutarıdır.

Başlangıç Tarihi: Ek ödeme ya da kesintinin başlangıç tarihidir.

Bitiş Tarihi: Yapılacak ek ödeme ya da kesintinin bitiş tarihidir.

Girilen bilgiler Kaydet düğmesi tıklanarak kaydedilir.