Personelin tabi olduğu ek ödemeler, puantaj hesaplarında önemlidir. Sicil kartı açılan personelin tabi olduğu ek ödemeler, (sağ fare düğmesi menüsündeki) Tabi olduğu ek ödemeler seçeneği ile belirlenir. Ek ödemeler penceresinde kurum çalışma parametreleri ile tanımlanan ek ödemeler listelenir. Personel için listedeki ek ödeme ve/veya ödemelerden geçerli olacaklar Ekle seçeneği ile Personelin tabi olduğu alanına aktarılır.
Kurum için tanımlı olan ek ödemelerin tümünün personel için geçerli olması durumunda Hepsini seçeneği kullanılır ve tüm ek ödemeler personelin tabi olduğu alanına aktarılır.
Ek ödeme tanımları, Ayarlar menüsündeki Çalışma Parametreleri seçeneği ile kaydedilir. Yapılan bu ek ödeme tanımlarından hangilerinin kurum için geçerli olacağı ve özellikleri Kurum Çalışma Parametreleri ile belirlenir. Kanunlarda belirtilmemiş ya da serbest bırakılmış bazı (ek ödemeler, ek kesintiler, sosyal yardımlar vb) konularda kurumun uygulayacağı kurallar sicil kartlarına öndeğer olarak aktarılır. Ancak personel için bu öndeğerlerden bazıları geçerli olmayacak ise sicil kartı üzerinde belirlenir.