İş akışı, tanımlanmış kurallar çerçevesinde bilgi ve işlemlerin kullanıcılar arasında dolaşımını sağlayan süreç otomasyonudur. Bu kapsamda iş akışı, bir iş sürecinin tam veya parçalı olarak otomasyonu olarak tanımlanmaktadır.
İş Akış Yönetimi Modül Menüleri şunlardır:
Menü | Bölümler |
---|---|
Tanımlar | İş Akış Rol Tanımları, Sicil İş Akış Rol Tanımları, Süreç Tanımları |
Ana Kayıtlar | İş Akış Kartları, Görevler |
Raporlar | Görev Listesi, İş Akış Kartları Listesi, Rol Tanımları Listesi, Süreç İşlemleri Listesi, Süreç Tanımları Listesi |
İş Akış Yönetimi, işlemsel veya yönetimsel süreçlerin, elle onay ve kontrol işlemlerini ortadan kaldıracak şekilde elektronik ortamda izlenmesi ve yönetilmesine imkan veren araçlar olarak tanımlanmaktadır. İş Akışı Yönetimi, aynı veya farklı tipteki kullanıcıların bilgi göndermesini, iş isteğinde bulunmasını, istek sonuçlarını takip etmelerini ve yönetmelerini sağlamaktadır.