İş akış kartları ile;

  • onay verilecek işlemler ya da süreçte yer alan diğer görevler,
  • onayın hangi rol tarafından verileceği ya da görevi üstlenen rol,
  • rolün kullanıcılarını,
  • görev sürelerini,
  • gecikme durumunda ne yapılacağı,
  • yapılacak uyarının kime yapılacağını ve hangi iletişim aracı ile yapılacağı kaydedilir.

İş Akış Kartları, İş Akış Yönetimi program bölümünde Ana Kayıtlar menüsü altında yer alır. Yeni İş Akış Kartları tanımı yapmak ve varolan tanımlar üzerindeki işlemler için ilgili düğmeler sağ fare düğmesi menüsündeki seçenekler kullanılır.

İş Akış Kartları ekranında yer alan alanlar ve içerdiği bilgiler şunlardır:

AlanAçıklama

Ekle

Yeni iş akışı tanımlamak için kullanılır.

Değiştir

İş akış bilgilerini değiştirmek için kullanılır.

Çıkar

İş akış kartını silmek için kullanılır.

İncele

İş akış kartını incelemek için kullanılır. İncele ile ekrana getirilen tanım b ilgilerinde değişiklik yapılamaz.

Kopyala

İş akış tanımını silmek için kullanılır.

Ara

İstenen kaydın bulunmasında kullanılır.

Filtrele

İş akış kartları listesini istenen özellikteki kayıtlarla görüntülemek için kullanılır.

e-Posta

İş akış kartları ile ilgili e-Posta işlemleri için kullanılır.

Kayıt Bilgisi

Kartın ilk kayıt ve son değişiklik işlemlerinin kim tarafından ve ne zaman yapıldığını görüntüler.