Talep fişi ile kaydedilen taleplerin ne şekilde karşılanacağı, karşılanacak miktarlar ve diğer bilgiler Talep Karşılama seçeneği ile kaydedilir. Talep fişleri listesinde F9-sağ fare düğmesi menüsünde yer alır.

Talep karşılama işlemlerini kaydetmek için önce talep fişleri listesinde ilgili talep fişi daha sonra sağ fare düğmesi menüsündeki Talep Karşılama seçilir. Talep karşılama penceresi iki ana bölümden oluşmaktadır.

Sol bölümde talep fişinde kaydedilen malzeme ya da hizmet talep bilgileri yer alır. Sağ tarafta yer alan alanlardan ise talep karşılama bilgileri kaydedilir. Talep karşılama bilgileri talep fişinde yer alan her satır için ayrı kaydedilir. Talep fişine girilen malzemelerin "Müşteriler-Tedarikçiler" penceresindeki bilgiler, satırın karşılanma türüne göre dikkate alınmaktadır. Yani karşılanma türü "Satınalma" ise ve "Müşteriler-Tedarikçiler" sayfasında cari hesap belirtilmişse talep satırındaki "Cari Hesap" alanına girilmiş cari hesaplar öndeğer olarak gelmektedir.

Talep karşılama penceresinde talep fişinde kaydedilen malzeme ve/veya hizmetlere ait bilgiler şu kolon bilgileri ile ayrı birer satır olarak yer alır; Talep Fiş Numarası, Türü, Malzeme/Hizmet Kodu, Malzeme/Hizmet Açıklaması, Varyant Kodu, Varyant Açıklaması, Miktar, Bekleyen Miktar, Teslim Tarihi ve Birim.

Pencerede tamamı karşılanmamış satırlar kırmızı, tamamı karşılanmış satırlar ise yeşil görünecektir. Talebin tamamı karşılanmadan talep karşılama ekranı kaydedilirse "Tamamı karşılanmamış talep hareketleri var. Devam etmek istiyor musunuz?" mesajı ekrana gelir. Bu mesaja "Evet" denilerek fiş kaydedildiğinde karşılanmayan eksik miktarlar için aynı fiş üzerinde talep oluşturma işlemi yapılabilir.

Talep kısmi olarak karşılanırsa karşılanan satırın durumu "Karşılanıyor" olur. Bu durumda talep fişinin durumu da "Karşılanıyor" statüsüne geçer. Satırın hepsi karşılanırsa satır durumu "Kapandı" olur. Talep fişi ise bütün satırlar kapanıncaya kadar "Karşılanıyor" statüsünde kalır. İptal edilmiş talep satırları talep karşılama penceresine gelmez.

Pencerenin sağ bölümünde yer alan alanlardan ise talep satırına ait karşılama bilgileri kaydedilir. Her bir talep için karşılama bilgileri ilgili satır seçildikten sonra kaydedilir.

Karşılama Türü: Talebin ne şekilde karşılanacağını belirtir. Karşılama şekli; Stoktan KarşılamaSatınalma ve Ambar Transferi olmak üzere üç seçeneklidir.

Bir satırdaki talep miktarının birden fazla sipariş veya ambar fişiyle karşılanabilir.