You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 7 Next »

Destek Kaydı > İlişkili Ürünler

Destek Kaydı > İlişkili Kayıtlar > İlişkili Ürünler sekmesinde, destek kaydı ile ilişkili ürünler karta eklenebilir veya yeni ürünler tanımlanabilir.

Destek Kaydına bir ürün bağlamak için İlişkili Ürünler sekmesinde yer alanseçeneği ile Destek Ürün penceresi açılır.

 İlişkili Ürünler

Destek Ürün penceresinde sistemde tanımlı tüm ürünler listelenir ve destek kaydıyla ile ilişkilendirilecek ürün seçilir.

Yeni bir ürün tanımlanacaksa, Ürün alanındakiikonuna tıklanır ve boş bir ürün tanım kartı açılır. Bu ekranda yeni ürünün bilgileri girilir.

 Ürün Seçimi

Seri No 

Servise gelen ürünün seri numarası üzerinden garanti takibinin yapılabilmesi sağlar. Tiger & Go ve Netsis Entegrasyonu Logo CRM'e bağlı ise ilişkili ürünler "SeriNo" alan üzerinden takibi sağlanır.

 Seri No

Kullanımı

Destek ürün ekranında; "Seri no", "Garanti durumu", "Garanti bitiş tarihi" alanları yer alır.  "Seri no" alanı metin alan olup, her durumda "Destek ürün" ekranda aktif olarak gösterilir. Seri No alanın hemen altına "Seri numarasını girerek garanti bilgilerini alabilirsiniz". şeklinde bir açıklama görülür.

Seri No alanına bir değer girildiğinde, bu seri numarası üzerinden Tiger&Go ve Netsis ERP tarafında önceden bir fatura kesilip kesilmediği kontrol edilir. Eğer fatura kesilmemiş ise "Bu seri numaralı ürünün sevkiyat çıkışı bulunmamaktadır." açıklamalı uyarı mesajı gösterilir, kullanıcı uyarı mesajında "Tamam" a tıklarsa işleme devam edilir.

Girilen seri numarasının ait olduğu ERP ürünü; "Destek ürün" ekranında seçilen ürünün ERP' deki ilişkili olduğu ürünle aynı olmalıdır. Eğer seri numarası, "Destek ürün" ekranında girilen ürüne ait değil ise; "Girilen seri numarası bu ürüne ait değildir." şeklinde bir uyarı mesajı gösterilir. Uyarı mesajındaki "Tamam" butonuna basıldığında işleme devam edilmez. Ancak, ürüne ait doğru seri numarasını girer ya da seri numarasını siler ise işleme devam edilir.

Seri No alanına doğru değer girişi yapıldığında; "Miktar" alanı otomatik olarak kapalı olur, değeri "1" olarak kalır.

Seri No" alanındaki "" ikonuna tıklandığında "Seri no geçmişi" penceresi gösterilir. Bu pencerede, bu seri için Logo CRM destek kayıtlarında önceden girilmiş olan destek kayıtları gösterilir. Seri No geçmişi penceresinde "Tanım", "Destek Id", "Tarih" , "Durum" ve "Atanan" kolonları yer alır.

 Seri No Geçmişi

Bilgilendirme

Garanti Takibi, Seri No ve Seri No Geçmişi Logo CRM mobil uygulamada desteklenmemiştir.

Çalışma Şekli


Logo CRM'de ürünler, Satış & Pazarlama modülünün altındaki Ürünler menü seçeneği ile tanımlanır. Destek kaydından oluşturulan yeni ürünler, Satış & Pazarlama > Ürünler ekranında da listelenir.