Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Kişi kartı > İlişkili Kayıtlar > Destek Kayıtları sekmesinde kişiye ait destek kayıtları oluşturulur. Yeni bir

Kişiye destek kaydı açmak oluşturmak için, Bağlantılı Destek Kayıtları sekmesindeki Yeni Destek Kaydı Image Removedseçeneğine tıklanır.  sekmesi altındaki Image Addedseçeneği kullanılır. Var olan bir destek kaydı üzerinde düzenleme yapmak için ilgili kayıt seçilir Image Removed ve Image Added ve ardından Düzelt Image Removed Image Added seçeneğine tıklanır.

Tip
Kişi kartı içerisinden eklenen destek kayıtları, Destek Kayıtları sekmesi üzerinden silinemez. Bunun için Bölümler > Destek Kayıtları ekranı açılmalı ve ilgili kayıt bu ekran üzerinden Sil Image Removed seçeneği ile kaldırılmalıdır.
Tip

Logo CRM'de destek kayıtları, Bölümler modülünde yer alan Destek Kayıtları seçeneği ile kaydedilir. Kişi kartı > İlişkili Kayıtlar > Destek Kayıtları sekmesi üzerinden oluşturulan yeni destek kayıtları doğrudan kişi kaydına bağlanır.

Image Removed

Destek Kaydının Kişi Kartından e-Posta Olarak Gönderilmesi

Bir destek kaydını mail yoluyla göndermek için ilgili destek kaydı seçilir ve Image Removed seçeneğine tıklanır.

Açılan e-Posta Bilgileri ekranında alıcıların adresi, konu ve mail içeriği girilir.

Tip
e-Posta alanına bir değer gelmesi için öncelikle Tanımlar > Güvenlik > e-Posta Ayarları üzerinden bir e-posta tanımlanmış olması gerekir. e-Posta alanına elle veri girişi yapılamaz.

Kime alanına öndeğer olarak destek kaydı ile ilişkili kişinin e-posta adresi gelir.

Eğer e-posta ile doküman gönderilecekse, Dosya Ekle alanındaki Browse (Göz At) seçeneğine tıklanır ve gönderilecek dosya seçilir.

Tip
Dosya Ekle alanından yalnızca bir doküman e-postaya iliştirilebilir. e-Postaya birden fazla doküman eklemek için Eklenecek Belgeler sekmesindeki Image Removed seçeneğine tıklanır.

Ürün Dokümanları sekmesinde, destek kaydında seçilen ürünün dokümanları listelenir. Listenenen doküman satırlarının üzerine tıklayarak e-postaya iliştirmek mümkündür.

Info
Ürün dokümanları, Satış & Pazarlama > Ürünler > Ürün Kartı > İlişkili Kayıtlar > Dokümanlar sekmesinden ilgili ürüne bağlanır.

Image Removed

Info

Bkz. Kişi veya Firmaların İşlem Listelerine Aktarılması

Var olan bir destek kaydını çoğaltmak mümkündür.

Image Added

Kişi ilişkili kayıtlardan, destek kaydı şablonu hazırlanabilir, e-mail gönderilebilir, şikayet formu açılabilir ya da seçili kayıt teklif menüsüne gönderilebilir.

Image Added