Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Sınıflandırma
Kategori

Aktivitenin kategorisini seçilir. Aktivite kaydının içerisinden yeni bir kategori tanımlamak için Kategori alanındaki Ekle ikonuna tıklanır. Seçilen kategoriyi karttan kaldırmak için Temizle ikonu kullanılır.

Info
Aktivitelerde kullanılacak kategoriler, Tanımlar modülü > Aktiviteler > Aktivite Kategorileri seçeneği ile tanımlanır.
Tür

Aktivitenin tür bilgisi belirlenir. Aktivite kaydının içerisinden yeni bir tür kaydı girmek için Tür alanındaki Ekle ikonuna tıklanır. Seçilen tür bilgisini karttan kaldırmak için Temizle ikonu kullanılır.

Info
Aktivite türleri, Tanımlar modülü > Aktiviteler > Aktivite Türleri seçeneği ile tanımlanır.
Durum

Aktivitenin durumu belirlenir. Aktivite gerçekleştirildiğinde durum bilgisi Tamamlandı olarak değiştirilir. Aktivite kaydının içerisinden yeni bir durum tanımlamak için Durum alanındaki Ekle ikonuna tıklanır. Seçilen durum bilgisini karttan kaldırmak için Temizle ikonu kullanılır.

Info
Aktivite durumları, Tanımlar modülü > Aktiviteler > Aktivite Durumları seçeneği ile tanımlanır.
Diğer
ÖncelikAktivitenin önceliği belirlenir. En düşük, düşük, normal, yüksek ve en yüksek seçenekleri listelenir.
Kampanya

Aktivitenin bir kampanya kaydıyla ilişkisi mevcutsa ilgili kampanya seçilir. Aktivite kaydının içerisinden yeni bir kampanya tanımlamak için Kampanya alanındaki Ekle ikonuna tıklanır. Seçilen kampanyayı karttan kaldırmak için Temizle ikonu kullanılır.

Info
Logo CRM uygulamasında kampanyalar, Satış ve Pazarlama modülünün Kampanyalar seçeneği ile tanımlanır.




Notlar
NotAktivitite Aktivite ile ilgili ayrıntılı açıklamalar Notlar kutusuna yazılır.
Etiketler ve Bildirim
EtiketlerUygulamada bir arama yapıldığında aktivite kaydının kolayca bulunabilmesi için Etiketler alanına anahtar kelimeler yazılır. Anahtar kelimeleri yazarken, kelimeler noktalı virgül ile ayrılır veya kelime yazıldıktan sonra enter tuşuna basılır. Böylece anahtar kelime etiket görümünü alır.
Kullanıcılara Bildir

Kullanıcılara Bildir alanında, aktivite kartıyla yapılan işlemlerle ilgili olarak bilgilendirilmesi istenilen kullanıcı veya departmanlar seçilir. Bu alanda seçilen kullanıcılar ve departmanlar, aktivite kartı ile yapılan işlemlerden Bildirimler menüsü üzerinden haberdar edilir.

Info
Bkz. Bildirimler

...