Page History
...
Panel | ||
---|---|---|
| ||
1- GereksinimlerGelişmiş Bildirim çalıştırmak için 'Logo CRM Quartz Service' çalıştığına emin olunuz. Quartz servisi için windows→ hizmetler den kontrol edilir. E-posta ayarların aktif olması gereken durumlar bulunmaktadır. E-posta ayarı veya şifremi unuttum dokümanlarından detaya ulaşabilirsiniz. E-posta ayarı olmadığı durumda e-posta üzerinden gelişmiş bildirim alınamayacaktır. |
Panel | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| |||||||||||||||
2- KullanımTanımlar → Otomatik Görevler menü içeriğinde Görev tipi "Gelişmiş Bildirim" seçildikten sonra görev adı, zamanlama, hatalı durum bilgilendirme doldurulur ve rapor parametresini detaylandırmak için aşağıdaki gereksinimler incelenir. Gelişmiş Bildirim parametre ayarları ile genel, sorgu, içerik ve adres ekranları görülür. 2.1. Genel Senaryo: Otomatik görevler liste ekranında görüntülenen gelişmiş bildiriminizin tanım kısmıdır.
Özel Anahtarlar ve Değerler: Özel Parametreler özel değerler üzerinde saklanmaktadır. Anahtar ve değer içeren, hızlı bir şekilde veri girişi yapabilen bir grid tasarım içerir. Örneğin ERP veri tabanı bağlama işlemi sağlandıysa, özel anahtar değere firma bilgisi, değer kısmına firmanın numarası eklenebilinir veya dönem bilgisi ve dönem numarası eklenmesi gibi düşünülür. Başlangıç Tarihi: Gelişmiş bildirimin başlangıç saatini alır. Varsayılan olarak boş bir tarih görüntülenir. Sorgunun çalışma ve zamanlama türüne göre başlangıç tarihi sistem tarafından güncellenir.
2.1. Sorgu |
...