Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Logo CRM'de destek kayıtları için ana kategorilerLogo CRM'de destek kayıtları için alt kategoriler
Kategori
Ana Kategori

Destek kaydının ait olduğu ana kategorisi kategori seçilir. Bu alanda, Tanımlar modülü > Destek Kayıtları > Destek Kayıtları Ana Kategorileri seçeneği ile kaydedilen ana kategoriler listelenir.  Destek kaydının içerisinden yeni bir ana kategori tanımı oluşturmak için Ana Kategori alanındaki Ekle ikonuna tıklanır. Seçilen ana kategoriyi karttan kaldırmak için Temizle ikonu kullanılır.

Info
Alt Kategori

Destek kaydının ait olduğu alt kategori seçilir. Bu alanda, Tanımlar modülü > Destek Kayıtları > Destek Kayıtları

Ana

Alt Kategorileri seçeneği ile

kaydedilir.

Destek Kaydı > Ana Kategori alanından oluşturulan yeni tanımlar, Destek Kayıtları Ana Kategorileri ekranında da listelenir.

Alt Kategori

Destek kaydının alt kategorisi seçilir. kaydedilen alt kategoriler listelenir. Ana Kategori alanında bir değer seçilmişse ilgili kategoriye bağlı alt kategoriler listelenirlistelenecektir. Destek kaydının içerisinden yeni bir alt kategori tanımı oluşturmak için Alt Kategori alanındaki Ekle ikonuna tıklanır. Seçilen alt kategoriyi karttan kaldırmak için Temizle ikonu kullanılır.

Info
Tür

Destek kaydının türü seçilir. Bu alanda, Tanımlar modülü > Destek Kayıtları > Destek

Kayıtları Alt Kategorileri seçeneği ile kaydedilir.

Destek Kaydı > Alt Kategori alanından oluşturulan yeni tanımlar, Destek Kayıtları Alt Kategorileri ekranında da listelenir.

Tür

Destek kaydının türü seçilir. Destek kaydının Kaydı Türleri  seçeneği ile kaydedilen türler listelenir. Destek kaydının içerisinden yeni bir tür tanımı oluşturmak için Tür alanındaki Ekle ikonuna tıklanır. Seçilen tür bilgisini karttan kaldırmak için Temizle ikonu kullanılır.

Info

Logo CRM'de destek kayıtları için tür tanımları, Tanımlar modülü > Destek Kayıtları > Destek Kaydı Türleri  seçeneği ile kaydedilir.

Atama / Durum
AtananDestek kaydının kime atanacağı seçilir.
Atanan DepartmanDestek kaydının atanacağı departman seçilir.
Durum

Destek kaydının durumu seçilir. (Örneğin, Destek kaydında seçilen durumlar, Bu alanda, Tanımlar modülü > Destek Kayıtları > Destek Kaydı Durumları menü seçeneği ile tanımlanırkaydedilen durum seçenekleri listelenir. Destek Kaydı kartının Durum alanından da kartının içerisinden yeni bir durum kartı tanımlamak için Durum alanındaki Ekle ikonuna tıklanır. Seçilen durum bilgisini karttan kaldırmak için Temizle Image Added ikonu kullanılır.



Diğer
NotlarDestek kaydının ayrıntılı açıklaması yazılır.
ÖncelikDestek kaydının önem derecesi belirlenir.
EtiketlerArama yapıldığında destek kaydının kolayca bulunabilmesi için bu kaydı hatırlatıcı anahtar kelimeler girilir. Anahtar kelimeleri yazarken, kelimeler noktalı virgül ile ayrılır veya kelime yazıldıktan sonra enter tuşuna basılır. Böylece anahtar kelime, etiket görümünü alır.
Kullanıcılara BildirDestek kaydının başka kullanıcılar tarafından görünmesi için kullanılır.İlgili kişiler seçilir ve oluşturulan kartın içeriği diğere kişilere bildirim olarak gider.
Sistem Bilgisi
Oluşturma BilgisiDestek kaydını oluşturulan kullanıcının adını, soyadını ve kartın oluşturulma tarih ve saatini otomatik olarak görüntüler.
Son GüncellemeDestek kaydını güncelleyen kullanıcının adını, soyadını ve kartın oluşturulma tarih ve saatini otomatik olarak görüntüler.