Yeni nesil teknolojilerle geliştirilen GO3 , rol bazlı kişiselleştirilebilir masaüstü, ürün içi arama motoru gibi özellikleri ve app-in-app yaklaşımını estetik tasarımla buluşturarak kullanım kolaylığı sağlar.
GO3; ölçeklenebilir, esnek, geliştirilebilir, güvenilir ve sektör bağımsız yapısıyla değişen ihtiyaçlara uyumludur. Şirket içi süreçlerin verimli ve etkin yönetimi, veri işleme sürecindeki hataların azaltılması ve çalışanların karar alma sürecinde bilgiye anında ulaşabilmesi gibi birçok faydayı işletmelere getirir.
GO3 ile gelen özellikler;
Sadece Kullanılan İşlemleri İçeren Kişisel Masaüstü Oluşturma
Program tarafından öndeğer masaüstü önerileri yapılır. Hazırlanan masaüstlerinden birisi seçilerek kullanımı kişiselleştirilebilme özelliği ile istenilen tüm bilgilere kolay ve hızlı bir şekilde erişmek mümkündür. Yeni menüler eklenebilir, silinebilir ve yapılan seçimler ilgili kullanıcı için otomatik olarak kaydedilir. En sık kullanılan işlemler kısayol olarak tanımlanabilir, gruplanabilir ve özel olarak oluşturulan masaüstlerinde toplanabilir.
App-in-app Teknolojisi
App-in-app özelliği ile;
• Uygulama ihtiyaçlar doğrultusunda zenginleştirilir,
• Ürün içinde yer alan standart özelliklerin yanı sıra birçok fonksiyon ya da ek özelliği tek tıkla app ya da widget olarak indirilebilir,
• İndirilen app’in sahip olduğu özellikler doğrultusunda, yeni özellikleri platform bağımsız olarak da kullanılabilme fırsatı sağlanır,
• En sık kullanılan işlemleri ana ekran üzerinde görüntüleme olanağı sunan widget’lar ile bilgiye çok hızlı ulaşma olanağı vardır.
Ürünler ile birlikte gelen app ya da widget’ların yanı sıra Logo İş Ortakları tarafından geliştirilen tüm uygulamalar da Logo Store’dan yükle ile kullanıcılara sunulur.
Sanal Klavye Desteği ile Tablet Özelliği Olan Notebooklarda Çalışma
Sanal klavye özelliği ile dokunmatik ekranlı notebooklardan işlemler kolaylıkla gerçekleştirilir.
Arama Çubuğu Özelliği ile Ürün Ağacı İçerisinde Kaybolmadan Hızla İşlemlere Ulaşım
Tüm modül, ekran, rapor, işlem bilgilerine arama çubuğu sayesinde hızlı bir şekilde ulaşılabilir. Aynı şekilde eklenti listesi içerisinden seçilecek “hızlı erişim” ile de uygulama içeriğinde arama yapılabilir.
Uygulama içinde yer alan sihirbazları kullanarak, uygulamayı bilgisayarınıza yüklendikten hemen sonra günlük kurulum işlemlerini tamamlayarak izlemek istenilen tüm işlemler başlatılabilir.
Kurulum sihirbazı ile firma, dönem, ambar, kullanıcı, terminaller sizin tarafınızdan seçilecek kurulum aşaması dikkate alınarak oluşturulur.
Firma ve dönem açma işlemleri, kullanıcı ve ambar tanımları sırayla ekrana gelen sayfalar izlenerek kolaylıkla yapılır. Kurulum Sihirbazı, Sistem Yönetmeni program bölümünde Yönetim menüsü altında yer almaktadır.
Kayıtlararası hızlı geçiş
Browserlardan ulaşılan kart ve fişler görüntülendiğinde, kayıtlar arası hızlı geçiş yapılabilmesi mümkündür. Bunun için alt menüde yer alan ok simgeleri kullanılır. Hızlı geçiş özelliği kullanım kolaylığı sağlar ve zaman kaybını önler.
Siparişten Teslimata Kadar Süreç Takibi
Tüm satış ve satınalma süreçleri GO 3 ile çok daha kolay yönetilir. Satış siparişi sisteme girdikten sonra irsaliye ve fatura döngüsünü hızlıca tamamlayabilir, siparişlerin durumunu anlık olarak izlenebilir. Alınan sipariş miktarı stok miktarından fazla ise otomatik olarak satınalma siparişi oluşturulabilir. Satış koşulları her satış belgesi (sipariş, irsaliye ve fatura) için ayrı ayrı tanımlanabilir. Belgelerde birden çok para birimi kullanabilir, bu para birimlerine farklı koşullar tanımlanabilir. GO 3 ile ambar bazında da fiyat tanımlanabilir, oluşturulan fiyat listeleri toplu bir şekilde güncellenebilir. Satıcı bazında satış hedeflerini belirleyerek, satış performans ölçümü yapılabilir.
Satınalma Sipariş aşamasında, malın teslim alınması ve fatura girişine kadar tüm aşamalar hızlı bir şekilde organize edilebilir, alınan fiyat, indirim ve ödeme koşullarının geçerlilik sürelerini ve bununla ilgili maliyetler yakından takip edilebilir.
Stok Operasyonlarının Denetimi
GO 3 ile anlık stok durumu izlenerek, stok seviyeleri kontrol altına alınabilir. Stok maliyetleri ise artık çok daha belirgin bir şekilde takip edilir. Ayrıca, GO 3 ile stok kartları en ince detayına kadar görüntülenebilir, resim eklenebilir, birden fazla birim tanımlanabilirsiniz. Sınırsız sayıda barkod tanımlarken, ürünlere seri ve lot numarası da eklenebilir. Maliyetlendirme yönteminizi seçerek malzeme bazlı maliyet takip edilebilir.
Güncel Mevzuata Tam Uyumlu Çalışma
Mevzuata tam uyumlu bir yapıda olan GO 3 ile tüm kayıtlar güven içerisinde yönetilir. GO 3 ile standart hesap planını otomatik olarak oluşturabilir, hiyerarşik yapıdaki ana hesap, alt hesaplar gibi hesapları istenildiği gibi tanımlanabilir. Diğer modüller ile tam entegre çalışan muhasebe modülü üzerindeki entegrasyon özelliği sayesinde belge tipine göre oluşturulan kayıt şablonları ile muhasebeleştirilen belgeler ve fişler otomatik olarak oluşturulabilir. Ayrıca her ay başında paylaşılması gereken BA-BS formları da elektronik ortamda hazırlanabilir, e-Beyanname özelliği ile vergilendirme dönemlerine hız kazandırılabilir.
Logo Çözüm Ailesi Entegrasyonlarıyla Tüm İhtiyaçlara Uygun Çözümler
Tiger HR, e-Devlet, Logo Mind İş Analitiği, Tedarik Zinciri Yönetimi, Logo CRM gibi uygulamalarla entegre olarak çalışabilen GO3 ile kurumsal süreçler iyileştirilir.
Ayrıca Logo Çözüm Ortakları’nın geliştirmiş olduğu uyarlamalar hızlı ve ekonomik çözümler sunar.
Soldaki menü ağacından ilgili program bölümüne ait dokümanı seçebilirsiniz.