Ticket Kapanış
Destek kayıtları ticket açılışı ile birlikte destek kaydı durumu "E-Posta dinleme" varsayılan olarak gelmekteydi. Teknik Servis kullanıcısı destek kaydın durumunu "Çözümlendi" seçtikten sonra kaydı gönderen müşteriye otomatik görevler | gelişmiş bildirim aracılığıyla ticket kapanış e-postası gönderilir.
Otomatik Görevler | Gelişmiş Bildirim
Tanımlar → Otomatik Görevler → Yeni Otomatik Görev butonuna tıklanır. Görev tipi gelişmiş görevler seçilir ve zamanlama olarak destek kaydı kapandıktan 2 dakika sonra aktif olarak çalışması sağlanır.
Parametre ayarları için kalem simgesi tıklanır. Genel, sorgu, içerik ve adres bilgi alanları girilir.
1- Genel
Database bağlantısı için veri tabanı bağlantısının sağındaki ... tıklanır ve database bilgileri girilir.
Senaryo tanım bilgisi ve başlangıç tarihi belirlenerek genel tabı alan girişleri tamamlanır.
2- Sorgu
Destek kaydın durumu "Çözümlendi" olduğunda sorgu alanındaki querry çalışır. SQL sorguyu bu alana eklenir.
Bilgilendirme
Destek kayıtları durum alanında bulunan "Çözümlendi" veya "Tamamlandı" kriter bilgisinin Oid bilgisine ulaşmak için CT_Ticket_States alanından görüntülenir.
SQL Sorgusu
SELECT MT_Ticket.TicketId, MT_Ticket._LastModifiedDateTime AS [Düzenleme Tarih],MT_Ticket._CreatedDateTime AS [Oluşturulan Tarih],
MT_Ticket.TicketEstEndDate AS [Tahmini Bitiş Tarihi],
MT_Ticket.Oid,MT_Firm.FirmTitle AS Firma, MT_Contact.FullName AS Kişi, MT_Ticket.TicketDescription AS Konu,
MT_Ticket.Notes AS Açıklama,MT_Ticket.TicketStartDate AS [Başlangıç Tarihi],ST_User.Caption AS Atanan,
MT_Contact.EmailAddress1 +','+ MT_Firm.EmailAddress1 AS FirmEposta
From MT_Ticket
LEFT Join MT_Firm On MT_Ticket.TicketFirm = MT_Firm.Oid
LEFT Join MT_Contact On MT_Ticket.TicketContact = MT_Contact.Oid
LEFT Join ST_User On MT_Ticket.AssignedTo = ST_User.Oid
WHERE TicketState='3FB8CF60-FC41-41E1-840F-138E8ED3A1D6' AND AssignedTo is not null
Güncelleme tarihi sql sorgudan gelecek şekilde seçilir.
3- İçerik
Konu ve kısa bildirim mesaj alanları seçilir. İçerik işleme türü olarak "Her veri için ayrı bildirim oluştur" seçeneği işaretlenir.
İçerik kısmında sql sorgudan dönen alanlara göre html şablon çıktısı oluşturulur.
4- Adres
Adres tabı altında Kime (veri) alanından sql sorgudan dönen firma e-posta bilgisi seçilir. e-posta gönderilsin işaretlenir ve görev parametreleri tamamlanır.
Ticket Kapanış Kuralın Çalıştırılması
Gelişmiş bildirim aktif edilerek kapatılır. Destek kayıtları açık olan kaydın durumu "çözümlendi" seçilir ve 2 dakika sonra kapanış e-postanın gelmesi beklenir.
Kullanım Videosu
Otomatik Görevler | Gelişmiş Görev - Ticket Sonuçlandırıldı