Ticket Kapanış

Destek kayıtları ticket açılışı ile birlikte destek kaydı durumu "E-Posta dinleme" varsayılan olarak gelmekteydi. Teknik Servis kullanıcısı destek kaydın durumunu "Çözümlendi" seçtikten sonra kaydı gönderen müşteriye otomatik görevler | gelişmiş bildirim aracılığıyla ticket kapanış e-postası gönderilir.

Otomatik Görevler | Gelişmiş Bildirim

Tanımlar → Otomatik Görevler → Yeni Otomatik Görev butonuna tıklanır. Görev tipi gelişmiş görevler seçilir ve zamanlama olarak destek kaydı kapandıktan 2 dakika sonra aktif olarak çalışması sağlanır.

 Otomatik Görevler | Gelişmiş Bildirim

Parametre ayarları için kalem simgesi tıklanır. Genel, sorgu, içerik ve adres bilgi alanları girilir.

 Parametre Ayarları

1- Genel

Database bağlantısı için veri tabanı bağlantısının sağındaki ... tıklanır ve database bilgileri girilir.

 Parametre Ayarları | Genel

Senaryo tanım bilgisi ve başlangıç tarihi belirlenerek genel tabı alan girişleri tamamlanır.

2- Sorgu

Destek kaydın durumu "Çözümlendi" olduğunda sorgu alanındaki querry çalışır. SQL sorguyu bu alana eklenir.

 SQL Sorgusu

Bilgilendirme

Destek kayıtları durum alanında bulunan "Çözümlendi" veya "Tamamlandı" kriter bilgisinin Oid bilgisine ulaşmak için CT_Ticket_States alanından görüntülenir.


SQL Sorgusu

SELECT MT_Ticket.TicketId, MT_Ticket._LastModifiedDateTime AS [Düzenleme Tarih],MT_Ticket._CreatedDateTime AS [Oluşturulan Tarih],
MT_Ticket.TicketEstEndDate AS [Tahmini Bitiş Tarihi],
MT_Ticket.Oid,MT_Firm.FirmTitle AS Firma, MT_Contact.FullName AS Kişi, MT_Ticket.TicketDescription AS Konu,
MT_Ticket.Notes AS Açıklama,MT_Ticket.TicketStartDate AS [Başlangıç Tarihi],ST_User.Caption AS Atanan,
MT_Contact.EmailAddress1 +','+ MT_Firm.EmailAddress1 AS FirmEposta
From MT_Ticket
LEFT Join MT_Firm On MT_Ticket.TicketFirm = MT_Firm.Oid
LEFT Join MT_Contact On MT_Ticket.TicketContact = MT_Contact.Oid
LEFT Join ST_User On MT_Ticket.AssignedTo = ST_User.Oid

WHERE TicketState='3FB8CF60-FC41-41E1-840F-138E8ED3A1D6' AND AssignedTo is not null

Güncelleme tarihi sql sorgudan gelecek şekilde seçilir.

3- İçerik

Konu ve kısa bildirim mesaj alanları seçilir. İçerik işleme türü olarak "Her veri için ayrı bildirim oluştur" seçeneği işaretlenir. 

 Gelişmiş Bildirim | İçerik

Konu

Kısa mesaj

İçerik kısmında sql sorgudan dönen alanlara göre html şablon çıktısı oluşturulur.

 İçerik | HTML

4- Adres

Adres tabı altında Kime (veri) alanından sql sorgudan dönen firma e-posta bilgisi seçilir. e-posta gönderilsin işaretlenir ve görev parametreleri tamamlanır.

 Gelişmiş Bildirim | Adres

Ticket Kapanış Kuralın Çalıştırılması

Gelişmiş bildirim aktif edilerek kapatılır. Destek kayıtları açık olan kaydın durumu "çözümlendi" seçilir ve 2 dakika sonra kapanış e-postanın gelmesi beklenir.

 Destek Kaydı Durum Çözümlendi


Kullanım Videosu

Ticket Kapanış E-posta Gönderimi.mp4

Otomatik Görevler | Gelişmiş Görev - Ticket Sonuçlandırıldı

Talebiniz sonuçlandırıldı! .crm