You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 6 Next »

Firmaya teklif vermek için İlişkili Kayıtlar > Teklifler sekmesinde teklif kayıtları oluşturulur.

Firmaya yeni bir teklif kaydı oluşturmak için, Teklifler sekmesindeki Teklifseçeneğine tıklanır. Var olan bir teklif üzerinde düzenleme yapmak için ilgili teklif kaydı seçilir ve ardından Düzelt seçeneğine tıklanır.

Firma kartı içerisinden eklenen teklifler, Teklifler sekmesi üzerinden silinemez. Bunun için  Satış & Pazarlama menüsü altındaki Teklifler ekranı açılmalı ve ilgili teklif kaydı bu ekran üzerinden Sil seçeneği ile kaldırılmalıdır.

Logo CRM'de teklifler, Satış & Pazarlama menüsü altındaki Teklifler seçeneği ile kaydedilir.  Firma kartı > İlişkili Kayıtlar > Teklifler sekmesi, firma bazında teklif kaydı oluşturmak için kullanılır. Teklifler sekmesi üzerinden yeni bir kayıt oluşturulduğunda, bu kayıt doğrudan firma kaydına bağlanır; ancak Firma kartından oluşturulan teklifler de Satış&Pazarlama > Teklifler ekranında listelenir.

Teklif tanım kartının anlatımı için tıklayın.


Diğer İlişkili Teklifler Sekmesi

Firma kartı > İlişkili Kayıtlar > Diğer İlişkili Teklifler sekmesi ise tercihen sistemde kayıtlı olan teklifleri firmaya bağlamak için kullanılır. Ancak bu sekmeden de yeni teklifler eklemek mümkündür. Bağlantı tuşu ile açılan Teklifler listesindeki seçeneği ile yeni bir teklif oluşturulur veya önceden oluşturulan tekliflerden ilgili olanlar seçilir.


Diğer İlişkili Teklifler sekmesinden bağlanan veya oluşturulan teklifler, İlişkili Kayıtlar > Teklifler sekmesinin altında da listelenir.

Diğer İlişkili Teklifler sekmesinden bağlanan veya oluşturulan teklifler, bu sekme altından silinemez. Firma ile ilişkilendirilen bir teklifi firma kartından kaldırmak için Satış & Pazarlama menüsü altındaki Teklifler ekranı açılmalı ve ilgili teklif kaydı bu ekran üzerinden Sil seçeneği ile kaldırılmalıdır.