Kişi kartı > İlişkili Kayıtlar > Destek Kayıtları sekmesinde kişiye ait destek kayıtları oluşturulur. Yeni bir destek kaydı açmak için, Destek Kayıtları sekmesindeki Yeni Destek Kaydı seçeneğine tıklanır. Var olan bir destek kaydı üzerinde düzenleme yapmak için ilgili kayıt seçilir ve ardından Düzelt seçeneğine tıklanır.
Logo CRM'de destek kayıtları, Bölümler menüsü altındaki Destek Kayıtları seçeneği ile kaydedilir. Kişi kartı > İlişkili Kayıtlar > Destek Kayıtları sekmesi, kişi bazında destek kaydı oluşturmak için kullanılır. Destek Kayıtları sekmesi üzerinden yeni bir kayıt oluşturulduğunda, bu kayıt doğrudan kişi kaydına bağlanır; ancak Kişi kartından oluşturulan destek kayıtları da Bölümler > Destek Kayıtları ekranında listelenir.
Destek kaydı tanım ekranının anlatımı için tıklayın.
Destek Kaydının Kişi Kartından e-Posta Olarak Gönderilmesi
Bir destek kaydını mail yoluyla göndermek için ilgili destek kaydı seçilir ve seçeneğine tıklanır.
Açılan e-Posta Bilgileri ekranında alıcıların adresi, konu ve mail içeriği girilir.
Kime alanına öndeğer olarak destek kaydı ile ilişkili kişinin e-posta adresi gelir.
Eğer e-posta ile doküman gönderilecekse, Dosya Ekle alanındaki Browse seçeneğine tıklanır ve gönderilecek dosya seçilir.
Ürün Dokümanları sekmesinde, destek kaydında seçilen ürünün dokümanları listelenir. Listenenen doküman satırlarının üzerine tıklayarak e-postaya iliştirmek mümkündür.