You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 13 Next »

Kişi kartı > İlişkili Kayıtlar > Destek Kayıtları sekmesinde kişiye ait destek kayıtları oluşturulur. Yeni bir destek kaydı açmak için, Destek Kayıtları sekmesindeki Yeni Destek Kaydı seçeneğine tıklanır. Var olan bir destek kaydı üzerinde düzenleme yapmak için ilgili kayıt seçilir ve ardından Düzelt seçeneğine tıklanır.

Kişi kartı içerisinden eklenen destek kayıtları, Destek Kayıtları sekmesi üzerinden silinemez. Bunun için Bölümler menüsü altındaki Destek Kayıtları ekranı açılmalı ve ilgili kayıt bu ekran üzerinden Sil seçeneği ile kaldırılmalıdır.

Logo CRM'de destek kayıtları, Bölümler menüsü altındaki Destek Kayıtları seçeneği ile kaydedilir. Kişi kartı > İlişkili Kayıtlar > Destek Kayıtları sekmesi, kişi bazında destek kaydı oluşturmak için kullanılır. Destek Kayıtları sekmesi üzerinden yeni bir kayıt oluşturulduğunda, bu kayıt doğrudan kişi kaydına bağlanır; ancak Kişi kartından oluşturulan destek kayıtları da Bölümler > Destek Kayıtları ekranında listelenir.

Destek kaydı tanım ekranının anlatımı için tıklayın.

Destek Kaydının Kişi Kartından e-Posta Olarak Gönderilmesi

Bir destek kaydını mail yoluyla göndermek için ilgili destek kaydı seçilir ve  seçeneğine tıklanır.

Açılan e-Posta Bilgileri ekranında alıcıların adresi, konu ve mail içeriği girilir.

e-Posta alanına bir değer gelmesi için öncelikle Tanımlar > Güvenlik > e-Posta Ayarları üzerinden bir e-posta tanımlanmış olması gerekir. e-Posta alanına elle veri girişi yapılamaz.

Kime alanına öndeğer olarak destek kaydı ile ilişkili kişinin e-posta adresi gelir.

Eğer e-posta ile doküman gönderilecekse, Dosya Ekle alanındaki Browse seçeneğine tıklanır ve gönderilecek dosya seçilir.

Dosya Ekle alanından yalnızca bir doküman e-postaya iliştirilebilir. e-Postaya birden fazla doküman eklemek için Eklenecek Belgeler sekmesindeki seçeneğine tıklanır.

Ürün Dokümanları sekmesinde, destek kaydında seçilen ürünün dokümanları listelenir. Listenenen doküman satırlarının üzerine tıklayarak e-postaya iliştirmek mümkündür.

Ürün dokümanları, Satış & Pazarlama > Ürünler > Ürün Kartı > İlişkili Kayıtlar > Dokümanlar sekmesinden ilgili ürüne bağlanır.