Sistem tercihlerinden IP Santral entegrasyonu aktif edilir. Logo CRM tarafında Tanımlar > Entegrasyon Setleri seçeneğiyle IP santral aktif edilir.
IP santralden çağrı geldiğinde; hangi kullanıcının bu çağrılarla eşleşeceği ve aksiyon bilgileri Tanımlar > Güvenlik > Kullanıcılar menüsündeki IP Santral bölümünden tanımlanır.
Kullanıcı keypress bilgisi seçenekleri:
- Arayan firma/kişiyi popup ekranda göster
- Arayan firma/kişi ile yeni bir teklif kaydı açar.
- Arayan firma/kişi ile yeni bir destek kaydı açar.
- Arayan firma/kişi sayfasını açar.
Bilgilendirme
IP santral kurulumu ve test ortamı detay bilgi için tıklayınız.
Uyarı
Kullanılacak IP Santral yazılımı Logo CRM ‘den bilgi çekecek ise rest servis kullanım ihtiyacı olabilir. Rest Servis özelliği yalnızca Logo CRM Enterprise pakette mevcuttur.