You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 4 Next »

Kullanıcıların, dokümanlar ile ilgili istedikleri basit bilgileri kolayca ekleyebilmelerini sağlayan yapıdır. Genellikle, hatırlatma veya arama sırasında dokümanları kolay ayrıştırma amacıyla kullanıllır. Sistemdeki tüm dokümanlara düzenleme yetkisi olan tüm kullanıcılar tarafından etiketler eklenebilir veya çıkartılabilir. Bir dosya üzerinde en fazla beş etiket bulunmasına izin verilir. Dokümanı görüntüleyen tüm kullanıcılar doküman üzerindeki etiketleri de görüntüler. Bu özellikleri sebebiyle etiketler kalıcı değil, geçici bilgiler olarak düşünülmelidir. 

Etiketler, dosya detayı ekranında görüntülenir ve düzenlenebilir. 


Etiket ekleme işlemi nasıl yapılır?


TO DO


Etiket düzenleme işlemi nasıl yapılır?

Çalışma alanlarında ve dosyalarım alanında etiket düzenleme işlemi dosya detayından gerçekleştirilir. Dosya detayı ekranında ekranın sağ tarafında bulunan "Belge Türü" alanında "Etiketleri Düzenle" butonuna basılır ve bu ekranda bulunan "Etiketler" alanı düzenlenebilir hale gelir. Kullanıcı istediği etiketleri ekleyebilir ya da çıkarabilir. Düzenleme yapıldıktan sonra "Kaydet" butonuna basılır. Paylaşılan çalışma alanlarında ise bu işlemin gerçekleştirilebilmesi için "Düzenle" yetkisinin verilmiş olması gereklidir.


Etiket silme işlemi nasıl yapılır?

TO DO