Lansman webinarı için tıklayınız.

Doküman Yönetimi nedir, ne kazandırır?

İş süreçlerinde iç ve dış paydaşlarla etkileşim arttıkça, doküman paylaşımı da artar ve bu da her ölçekten işletme için ciddi bir yük hâline gelmeye başlar. Dokümanların paylaşımı, kağıt ortamda saklanması, kurum cihazları ya da sunucuları üzerinde tutulması, geriye dönük doküman taraması gibi işlemler kurumlara gerek maliyet gerekse iş yükü anlamında yansır. Bulut-tabanlı Logo Doküman Yönetimi, kurulum ve ek maliyet gerektirmeyen yapısı, doküman arama ve paylaşma fonksiyonları, bulutta güvenli saklama koşulları gibi özellikleri sayesinde bu süreci güvenle kolaylaştırıp hızlandırır. Tüm veriler Türkiye’deki bulut ortamında saklanır; böylece içiniz rahat, işiniz daha kolay olur.


Doküman Yönetimi'ni kimler kullanabilir?
Hangi sektörde faaliyet gösterirse göstersin, tüm ölçeklerden işletmeler dokümanlarını etkili şekilde yönetmek ve lokasyon bağımsız olarak saklamak için Logo Doküman Yönetimi'nden yararlanabilir.


Logo Doküman Yönetimi 
Bulut-tabanlı olduğu için sunucu gibi ek donanımlara ya da işletmedeki bilgisayarlara ayrı ayrı yazılımlar kurmaya gerek bırakmayan Logo Doküman Yönetimi hemen kullanıma alınabiliyor, donanım bakım maliyeti söz konusu olmuyor.

Bulut çözümlerinde en yeni teknolojileri kullanan ve kapsamlı deneyimini her geçen gün artıran Logo güvencesiyle, bulutta tutulan tüm veriler daima koruma altında oluyor.  Üstelik tüm veriler Türkiye’de tutuluyor, yabancı ülkelerdeki bulut ortamlarına aktarılmıyor.

Masaüstü ya da dizüstü bilgisayarlar, tabletler ya da akıllı telefonlar üzerinden kullanılabilen Logo Doküman Yönetimi, sunduğu kesintisiz online erişim sayesinde zamandan ve mekandan bağımsız işlem yapabilmesini sağlıyor. Ayrıca mobil cihazlar üzerinden buluta veri yükleme imkanı da sunuluyor.