Kişi kartı > İlişkili Kayıtlar altında yer alan Fırsatlar sekmesinde, satış yapabileceği öngörülen kişilere fırsat kaydı girilir.
Kişiye yeni bir fırsat tanımlamak için, Fırsatlar sekmesindeki Yeni Fırsat butonu kullanılır. Var olan bir fırsat üzerinde düzenleme yapmak için ilgili fırsat seçilir ve ardından Düzelt seçeneğine tıklanır.
Logo CRM ürününde fırsatlar, Satış & Pazarlama menüsü altındaki Fırsatlar seçeneği ile kaydedilir. Kişi kartı > İlişkili Kayıtlar > Fırsatlar sekmesi, kişi bazında fırsat kaydı oluşturmak için kullanılır. Fırsatlar sekmesi üzerinden oluşturulan yeni kayıtlar doğrudan kişi kaydına bağlanır. Kişi kartından oluşturulan fırsatlar Satış&Pazarlama > Fırsatlar ekranında da listelenir.
Fırsat Kaydının Kişi Kartından e-Posta Olarak Gönderilmesi
Bir fırsatı mail yoluyla gönderebilmek için ilgili fırsat kaydı seçilir ve Seçili Kayıtttaki Firma veya Kişilere e-Posta Gönder seçeneğine tıklanır.
Açılan e-Posta Bilgileri ekranında alıcıların adresi, konu ve mail içeriği girilir.
Kime alanına öndeğer olarak Fırsat kaydı ile ilişkili kişinin e-posta adresi gelir.
Eğer e-posta ile doküman gönderilecekse, Dosya Ekle alanındaki Browse seçeneğine tıklanır ve gönderilecek dosya seçilir.
Ürün Dokümanları sekmesinde, Fırsat kaydında seçilen ürünün dokümanları listelenir. Listenenen doküman satırlarının üzerine tıklayarak e-postaya iliştirmek mümkündür.