You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 5 Next »

Amaç

Bildirim detay ekranı üzerinden bildirim içeriğine erişim sağlanması.

* Bildirim listesi üzerinden, bir bildirim üzerine dokunma eylemi ile ilgili bildirim için Bildirim Detay ekranına yönlendirme yapılması sağlanmıştır.
* Alınan bildirim üzerine dokunma eylemi ile ilgili bildirim için Bildirim Detay ekranına yönlendirme yapılması sağlanmıştır.
* Bildirimin nesne ile ilişkisi varsa, Bildirim Detay ekranına eklenen "İlişkili kayda git" butonu ile ilişkili kayıt ekranına yönlendirme yapılması sağlanmıştır.

Kullanım

Logo CRM Mobil'e giriş yapılır ve ana sayfa ekranı açılır. Ana Sayfada bulunan üst panelde "Bildirimler"  butonunu görüntüler. 

 Ana sayfa | Bildirimler

 "Bildirimler"  butonuna tıklanır ve bildirimler detay ekranı açılır. Bildirimler ekranında okunmayan bildirimler varsayılan olarak görüntülenir.

 Bildirimler Detay Ekranı

Ekrana gelen bildirimler nesne bağlantılı ve nesne bağlantısız şeklinde görüntülenir. 

Nesne Bağlantısız Bildirimler;

Nesne bağlantısı boş olan bildirimlerdir. Hata bildirimleri nesne bağlantısı olmayan bildirim tipidir. Örneğin "Hatırlatmalar", eğer nesne bağlantısı olmadan ayarlanmış ise nesne bağlantısı olmayan bildirim tipine girer.

 Nesne Bağlantısız Bildirimler


Bilgilendirme

Nesne bağlantısı olmayan bildirimlerin ilişkili kayıtları git butonu aktif olmaz.

İlişkili kayda göre gelen bildirimler.mp4

Nesne Bağlantılı Bildirimler;

Nesne bağlantısı dolu olan bildirim tipidir. Teklif, Destek Kaydı, Görev, Aktivite, Fırsat ilişkili bildirimler nesne ilişkili olarak tariflenen bildirimlerdir.