Çalışana ait erişim bilgileri, Çalışan Kartları listesinde Özlük Bilgileri menüsü altındaki Erişim Bilgileri seçeneği ile kaydedilir. Erişim bilgileri çalışana ulaşılabilecek adres, telefon, cep telefonu, çağrı cihazı, faks ve e-posta bilgileridir. Çalışana ulaşmak için kullanılacak erişim araçlarının tümü Erişim Bilgileri listesinde Ekle seçeneği ile kaydedilir.

Erişim Bilgileri penceresinde kaydedilen bilgiler şunlardır:

Alan

Açıklama

Tip

Erişim tipinin belirlendiği alandır. Erişim bilgileri erişim tipi seçilerek kaydedilir. Kayıtlı erişim tipleri listelenir ve seçim yapılır. Erişim tipleri (Telefon, adres, e-posta vs.) programda Sistem Ayarları/Türler/Çalışan Yönetimi/Erişim Türleri bölümünde belirlenir.

Tanım

Erişim tipi tanımı adı ya da açıklamasıdır.

Açıklama (1) ve (2)

Seçilen tip için çalışana ait bilgiler açıklama 1 ve açıklama 2 alanlarından girilir.

Dahili Numara

Firma çalışanlarına ait şirket içinde kullanılan “dahili” telefon numaralarının girildiği alandır. Bu alanda girilen numara o kartta tanımlanan çalışana aittir. Tip alanında “Telefon” seçimi yapıldığında bu alan aktif olur ve bilgi girilir.

Erişim Tipi İçin Varsayılan Kayıt

Çalışana ait birden fazla erişim kaydı olduğunda, o çalışana hangi iletişim türü (ya da türleri) ile ulaşılacaksa bu alan işaretlenir.

Bulvar/Cadde/İç Kapı No/Sokak/Dış Kapı No/Mahalle-Köy/Semt/İlçe/Posta Kodu/İl/Ülke

Bu alanlardan girilen bilgiler, SGK Sigortalı İşe Giriş Bildirgesi ve SGK Sigortalı İşten Ayrılış Bildirgesinde İkametgah Adresi bölümünde yer alır.

Çalışan Kartından Erişim Bilgilerinin Tanımlanması

Çalışanın erişim bilgilerinin, ilgili çalışan kartının Özlük Bilgileri sekmesinden de kaydedilebilmesi için Özlük Bilgileri-Erişim Bilgileri sekmesindeki Ekle seçeneğine tıklanır ve açılan Erişim Bilgileri penceresinden çalışanın iletişim bilgileri girilir.