Logo Bulut İK Borç/Alacak Yönetimi ile; çalışana verilen borçlar, iş ve maaş avansları ile çalışana yaptığı harcamalar için yapılacak ödemeler, harcırah işlemleri ayrı ayrı izlenir, raporlanır. Borçlar taksitlere bölünebilir, verilen tüm borçlara öncelik sırası verilerek geri ödeme işlemlerinin bu sırada yapılması sağlanır. Ayrıca borç tutarları sonraki dönemlere aktarılabilir.
Borç/Alacak Yönetimi menüleri ve bölümleri şunlardır:
Menü | Bölümler |
---|---|
Tanımlar | Borç Tanımları, Alacak Tanımları, Borç Talebi Onay Tanımları, Harcırah Kayıtları Onay Tanım Bilgileri |
Hareketler | Borç Talepleri, Borç Kayıtları, Alacak Kayıtları, Harcırah Kayıtları |
İşlemler | |
Raporlar |
Borç/Alacak Yönetimi Modülünü kullanarak;
- Çalışana verilen borç tanımları ile çalışanın kurum için yapmış olduğu harcamaların karşılanmasında kullanılan alacak tanımlarını kaydedebilir,
- Borç talebi ve harcırahları kaydedebilir,
- Belirtilen koşullara uygun borç, avans ve alacaklandırma kayıtlarını otomatik olarak oluşturabilirsiniz.