You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 26 Next »

 Soru 1: Logo CRM ile IP santral kurulumu nasıl yapılır ve IP santral hizmet sağlayan firmalar var mı?

IP Santral ile ilgili detaylı bilgi için tıklayınız

 Soru 2: Farklı viertabanına bağlanarak form tasarlama yapılır mı?

Farklı veritabanına bağlanarak parametre ile dinamik form tasarım yapılır. Detay bilgi için youtube linkine tıklayınız.

 Soru 3: Could not get rest license server values uyarısı nasıl giderilir ?

Logo CRM ' e kullanıcınız ile giriş sağladığınız zaman "could not get rest license server values" uyarı oluşur.

 Alınan uyarının nedeni, Lisans servisi ile ilgili bir sorun olması ve lisans bilgilerinin alınamamasıdır.

Çözüm;
Windows Hizmetler, Logo CRM License Service yeniden başlatılmalıdır. Eğer lisans servis başlatılmazsa FTP üzerinden hizmetler üzerindeki sürüm bilginize göre lisans yenileme yapılır.

Bilgilendirme

Lisans yenilemede uyarı alınırsa, lisans desteğe ulaşılmalıdır. Lisans servisi aktif bir şekilde çalıştırıldığında, sorun çözülecektir.


 Soru 4: Giriş esnasında 403.14 IIS uyarısı nasıl giderilir?

http://bilgisayaradi/LOGOCRM şeklinde giriş yapıldığında 403.14 uyarısı, IIS üzerinden default.aspx sayfası varsayılan belge olarak eklenmediği için gelir. Bu uyarı geldiğinde http://bilgisayaradi/LOGOCRM/Default.aspx yazarsanız çalışır. Fakat default.aspx yazmadan da giriş yapabilmek için Internet Information Services (IIS) Yöneticisi üzerinde değişiklikler yapmanız gerekir.

Çözüm;

Sol menüden DefaultWebSite altından LOGOCRM seçilir, sağ taraftan ise Varsayılan Belge (Default Document) çift tıklatılarak, Varsayılan belge sayfa penceresi açılır.

Açılan pencerede boş bir alanda sağ tıklayın, Ekle seçmelisiniz.

 Açılan pencerede Default.aspx yazılır ve Tamam butonuna basılır. Eğer eklenen Default.aspx en üst kısımda değilse, sağ tıklatılarak Yukarı Taşı seçilerek en üste alınır.

 Bu şekilde tanımlamalar yapıldıktan sonra http://bilgisayaradi/LOGOCRM olarak giriş yaptığınızda, sistem http://bilgisayaradi/LOGOCRM/default.aspx sayfasına yönlendirecektir.

 Soru 5: Giriş esnasında 503 veya -503 uyarı alındığında ne yapılır?

Logo CRM exe kurulumu yaparken admin kullanıcı bilgisi ve şifresi yanlış olduğu durumda ve de Logo CRM'in kurulu olduğu bilgisayar/server da oturum şifre değişikliği yaptığınızda gelen hata (503) mesaj bilgisidir.

  • Internet Information Services (IIS) Yöneticisi uygulamasında, Uygulama Havuzları ekranından sırayla LOGOCRM, LogoCrmIntegrator, LogoCrmRest ayrı ayrı üzerine tıklanır "Gelişmiş Ayarlar" seçilir.

  • Gelişmiş Ayarlar penceresinde, Kimlik alanında üç nokta tıklanır.

  • Uygulama Havuzu Kimliği penceresinde, Özel Hesap seçilmeli ve Ayarla butonuna basılarak domain bilgisiyle admin kullanıcı bilgileri tanımlanır.



Logo CRM Integrator'un Çalıştığını Kontrol Etmek İçin;

  • Şifre bilgisinin doğruluğunun kontrolü için tarayıcıdaki adres çubuğuna localhost/logocrmintegrator/logocrmintegrator.dll yazılarak belirtilen adrese gitmesi sağlanır. Beyaz ekran gelmesi durumunda integrator'a erişim sağlanmıştır.

 Soru 6: Açılışta oturum oluşturma hatası nasıl giderilir?

Logo CRM kullanıcı girişinden sonra ekranınıza "oturum oluşma hatası uyarısı" geldiğinde aşağıdaki adımları izlemeniz gerekir.

1. Entegrasyon seti aktif olmadığında alınan bir uyarı mesajıdır.

2.Hizmetler ekranından Logo Object Service uygulamasının çalışır durumda olup olmadığı kontrol edilmelidir. Eğer çalışmıyorsa, Hizmeti başlat yapılmalıdır.

3. Logo Object Servis ayarları kontrol edilmelidir. Uygulama mutlaka yönetici olarak çalıştırılmalıdır. Eğer daha önce Object Servis ayarı yapılmadıysa veya Object Servis güncellenecekse, ERP uygulamasının kurulu olduğu dizindeki REGISTER.bat dosyaları yönetici olarak çalıştırılmalı ve güncellenecek Object Servis dosyası yeniden oluşturulmalıdır.

4. ERP Uygulamasının kurulu olduğu dizinin altındaki LogoObjectService klasörü içerisindeki LogoObjectservice.exe yönetici olarak çalıştırılmalıdır. ERP kullanıcı adı, şifre ve firma bilgisi girilmelidir.

5. Object servis ayarları aşağıdaki gibi olmalıdır. Security Code alanı ile CRM'de tanımlanan entegrasyon setindeki ERP Güvenlik Kodu alanı aynı olmalıdır.

 Soru 7: Farklı bir alandaki veriyi değer atama yapacağımız alana yazdırabilir miyiz?

Evet yapılır. Ön değer tanımlama özelliğini kullanarak, farklı bir alandaki veriyi değer atma yapacağınız alana aktarımı sağlanır. Detaylı bilgi için ön değer tanımla doküman örnek 5'i  inceleyebilirsiniz.

 Soru 8: Teklif sıralı onay nasıl yapılır?

Oluşturulan tekliflerin birinci veya ikinci yönetici onaya sunulması yapılır. Teklif sıralı onay kuralının çalışmasını ilgili video dan detaylı inceleyebilirsiniz.