Kurumlara Parametre Aktarımı işlemi, verilen filtreler doğrultusunda, Öndeğer ve Parametreler/Ücret Yönetimi menüsü altında yer alan Ücret Parametrelerini, Kurum Ücret Parametrelerine aktarmak için kullanılır. Sistem Ayarları program bölümünde İşlemler menüsü altında yer alır. Kurumlara parametre aktarımı parametre ve filtre seçenekleri şunlardır:

Alan

Açıklama

Parametreler
İşlem Tipiİşlem çalıştırıldıktan sonra belirlenen filtrelere göre parametrenin ekleneceği, değiştirileceği ya da çıkartılacağının belirlendiği alandır.
Geçerlilik TarihiParametreler geçerlilik tarihi verilerek seçili kurumlara aktarılır. Parametrelerin kurumlara aktarımında geçerlilik tarihi alanında verilen tarih esas alınır.
Öndeğer KurumAktarım işleminin hangi kurumdan yapılacağı bu alandan belirlenir.
Filtreler
Aktarılacak Kurum KoduAktarım işleminin hangi kuruma yapılacağı bu alandan belirlenir.
Ek KesintilerEk Kesinti-1/İhbar Tazminatı/Masraf/Yasal Kesintiler
Ek MesailerFazla Mesai 1/Fazla Mesai 2/Fazla Mesai 3/Fazla Mesai 4/Gece Vardiyası
Ek ÖdemelerHarcırah/İhbar Tazminatı/İkramiye/Kıdem Tazminatı
MesailerHafta Tatili/Normal/Resmi Tatil/Çalışılan Tatil/Ücretli İzin/Ücretsiz İzin
Sosyal YardımlarAile Yardımı/Ulaşım Yardımı/Yemek Yardımı/Çocuk Yardımı

Uygula seçeneği ile aktarım işlemi gerçekleşir. İşlem sonrası Kurum Ücret Parametreleri oluşur. Bu parametreler personel sicil kartlarına aktarılmak istenirse, Personel Yönetimi/İşlemler/Personel Ücret Parametrelerini Güncelleme işlemi kullanılır.