Metaveri yönetiminin en önemli noktası, dosyaların içerisindeki metaverilerin çıkartılması ve kullanılabilir hale getirilmesidir. Logo Doküman Yönetimi içerisinde dosyaya ait temel metaveriler (dokümanın oluşturulma tarihi, dosyanın türü/uzantısı, ilgili kullanıcı, paylaşım durumu) otomatik olarak oluşturulur. Kuruma özel oluşturulan metaveri alanları kullanıcılar tarafından doldurulabilir. Logo Doküman Yönetimi sunduğu "Belge Türü" yapısıyla metaveri alanlarını gruplar ve sunduğu form yapısıyla veri işlemlerini kolaylaştırır. 

Dosya metaverilerine dosya detay ekranında ulaşabilirsiniz. 

Dosya yükleme ekranında metaverileri oluşturma işlemi için izlenecek adımlar şunlardır:

  • Dosya yükleme ekranında "Belge Türü" yazılı alandan istenilen belge türü seçilir.
  • Seçildikten sonra ilgili belge türüne ait metaveriler gelmektedir.
  • Zorunlu olan değişken isimlerinin sağ üst kısmında yıldız işareti bulunmaktadır. Bu alan doldurulmazsa "Kaydet" butonuna basıldığı zaman uyarı verilmektedir.
  • Diğer alanların doldurulması zorunlu değildir.
  • İlgili alanlar doldurulduktan sonra "Kaydet" butonuna basılır. 

Dosya detayı ekranında metaverileri düzenleme için izlenecek adımlar şunlardır:

  • Dosya detayı ekranında "Etiketleri Düzenle" butonuna basılır.
  • İlgili değişkenler doldurulur ve "Kaydet" butonuna basılır.