Yetkilendirme ve Paylaşım Özellikleri Webinarı için tıklayınız.

Logo Doküman Yönetimi, çalışma alanı yapısına ek olarak kolay dosya ve klasör paylaşım özellikleri sunmaktadır. Kullanıcılar sistem üzerinden dosya ve klasörleri paylaşabilmesi eposta karmaşasının önüne geçerek verimliliği artırır. Kurumlarda büyük boyutlu dosyaların eposta ile gönderilemesi sebebiyle kullanılan başka uygulamaların kullanılmasının önüne geçerek verilerinizin güvenliğini sağlar.

1. Şirket Kullanıcıları Arası Dosya ve Klasör Paylaşımı

Logo Doküman Yönetimi, aynı şirket/kurum içindeki iş arkadaşlarının birbirleriyle hızlı doküman paylaşılabilmesini sağlamaktadır. "Kullanıcılar arası paylaşım" özelliği ile kullanıcı kendi alanında bulunan bir dokümanın yerini değiştirmeden başka kullanıcı veya kullanıcı gruplarına erişilebilir hale getirir.

2. Şirket veya Uygulama Dışı Kullanıcılar ile Güvenli Paylaşım

Dosya ve klasörlerinizi, şirket veya uygulama dışı kullanıcılar ile güvenli bağlantı olarak paylaşabilirsiniz. Paylaşımlarınızın süresini kısıtlayabilir, parola veya tek seferlik güvenlik kodları ile yetkisiz erişimlerden koruyabilirsiniz. Paylaşımlarınızı istediğiniz an duraklatabilir, tekrar başlatabilir veya bitirebilirsiniz.