You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

Version 1 Next »


Sistemde yürütülen işler, başarılı-bekleyen-başarısız ajm işlemleri, dependency görevleri gibi birçok bilginin tek bir ekranda görüntülendiği ve detaylarına erişilebildiği sayfadır.

Cihaz Listesi ve Bildirimler

Sunucuya bağlantı sağlamış cihazların bilgilerine ve o cihazlara giden bilgilendirme sayılarına da 'Sistem Takip' ekranı üzerinden ulaşmak mümkündür.


ikonlarından herhangi birine tıklandığında bağlı cihaz listesine ve Kullanıcı Adı, Ad Soyadı, Cihaz Id, Cihaz Modeli, Cihaz Versiyonu, Bildirim Sayısı ve Tarih gibi bilgilere ulaşılır. Cihaza ait token bilgisi de yine aynı ekran üzerinde gösterilir.




Satırların başında yer alan üç nokta  tıklandığında Cihaz Token ve Eşleşmeyi kaldır seçenekleri gelir. Cihaza ait token bilgisi için cihaz token butonu tıklanır ve ekrana gelen token bilgisi görüntülenir. Cihaz listesi ekranındaki eşleşme kaldırılacaksa satır seçilir ve üç nokta işareti  ile ulaşılan eşleştirme kaldır seçeneği tıklanır.




Müşteri Bilgileri ve Çevirimiçi Kullanıcılar

Lisans Bilgisi: Müşteri adı, sürüm bilgisi, lisans durumu ve lem bitiş tarihi bilgileri bulunur.  

Çevrimiçi Kullanıcı Bilgisi : Kullanıcılar chart bilgisinde sarı renkli olan bölümde aktif kullanıcılar, yeşil olan bölümde tüm kullanıcılar gösterilir. Chart 10 saniyede bir kendini yenilenir. Eklentinin tümü 30-60 saniye aralıklar ile yenilenir. Ayrıca aktif kullanıcılara  butonuna tıklandığı zamanda ulaşılır. Çevrimiçi kullanıcılar liste görünümde kullanıcı bilgisi, tarayıcı bilgisi, Ip Adresi ve son erişim zamanı bulunur.


Asenkron İş Servisi

Gün içerisinde işlem yapan ajm işlemlerini, tamamlanmış, bekleyen ve hatalı sonuçlanmış kayıtların sayılarına ve detaylarına ulaşılan ekrandır.

İlgili statünün üzerine tıklandığında panonun sağ alt bölümünde statü detaylarına erişilebilecek buton çıkmaktadır. Örneğin; bekleyen statüsünde 1 ajm işlemi mevcut. Bu işlemle ilgili detaya ulaşmak adına butonuna tıklanır.

Otomatik Süreç Tanımlama

DB İzle ve Sonucunu Bekle tipli tanımlara ve detaylarına ulaşılan ekrandır.  Pano 10 sn. aralıklarla otomatik olarak yenilenmekte olup sağ üstte bulunan Yenilebutonu ile yenileme yapılır.

DB Dinleme: Sistem üzerinde tanımlı otomatik süreç tanımlarının sayısını göstermektedir. Panonun üzerine tıklandığında portaldaki Yönetici İşlemleri→ Veritabanı İzleme sayfasına yönlenir. Bu sayfa üzerinden tanımlarla ilgili başarılı, bekleyen ve başarısız olan istekler görüntülenip detaylarına ulaşılabilir. bknz. Veritabanı İzleme

Tekrarlı Görev: Sistem üzerinde tanımlı tekrarlı görev tanımlarının sayısını göstermektedir. Panonun üzerine tıklandığında portaldaki Yönetici İşlemleri→ Tekrarlı Görevler sayfasına yönlenir. Bu sayfa üzerinden tanımlarla ilgili başarılı, bekleyen ve başarısız olan istekler görüntülenip detaylarına ulaşılabilir. bknz. Tekrarlı Görevler

Aktivite: Sistem üzerinde tasarlanan akışlarda kullanılan, 'DB İzle Sonucunu Bekle' aktivitelerinin toplam sayısını göstermektedir. 

Aktivite panosu henüz tıklanabilir bir yapıda değildir. Sadece toplam sayıyı göstermekte olup, ileri versiyonlarda ilgili aktivitelerin detayına erişilebilecek yapıya dönüştürülecektir.


Otomatik Süreç Tanımlama - Log Bilgisi

Otomatik Süreç Tanımlama da belirlenmiş ve aktif olan kayıtlarda problem çıkması durumunda Log bilgisi tutulur. Bu log bilgisi oluşturulan view( "dbo.VIEW_DEPENDENCYLOG" ) üzerinden kontrol edilmektedir. 


Uyarı mesajına tıklandığında ; Akış, veri tabanı ve hata mesajı hakkında bilgilere ulaşılır. Herhangi bir hata yok ise uyarı mesajı verilmemektedir.

İş Durumu İstatistikleri

Gün içerisinde sistem üzerinden başlatılmış tüm işlerin statü bazında toplam sayılarına ulaşılan ekrandır. Pano 10 sn aralıklarla otomatik olarak yenilenmekte olup sağ üstte bulunan butonu ile yenileme yapılabilir. 

Durumlardan herhangi birine tıklandığında; içinde bulunulan güne ait ve tıklanan durumdaki filtre ile birlikte iş geçmişi sayfasına yönlenmektedir.

Sistem takip sayfasında işlem yapan designer admin kişisinin; o gün başlatılan akışlardan herhangi biri için rapor yetkisi yoksa yönlendiği iş geçmiş sayfasında farklı bir değerle karşılaşabilir.

 Örnek Ekran Görüntüsü

: Gün içerisinde başlatılmış ve henüz tamamlanmamış iş sayısını göstermektedir.

: Gün içerisinde başlatılmış ve iptal edilen işlerin sayısını göstermektedir.

 : Gün içerisinde başlatılmış ve hatalı durumuna düşen işlerin sayısını göstermektedir.

: Gün içerisinde başlatılmış ve tamamlanmış işlerin sayısını göstermektedir.

İş Takibi

Gün içerisinde en çok başlatılan 5 akışa ait bilgilerin, statü bazında sayılarına ve detaylarına ulaşılan ekrandır. Pano 10 sn aralıklarla otomatik olarak yenilenmekte olup sağ üstte bulunan Yenile butonu ile yenileme yapılabilir. 

Panoda herhangi bir akışın üzerine gelindiğinde o akışla ilgili devam eden, iptal edilen, hatalı ve tamamlanmış iş sayıları gösterilmektedir.

Akışla ilgili son 3 aydaki tüm işlere ulaşılmak isteniyorsa pano üzerinde beliren akış adına tıklanır ve kullanıcı Yönetici İşlemleri→ İş Takip ekranına akış adı filtresi ile yönlendirilir.

Statü bazında iş detaylarına ulaşılmak isteniyorsa ilgili statü üzerine tıklanır. Bu işlem kullanıcıyı Yönetici İşlemleri→ İş Takip ekranına seçilen filtrelerle (Başlama Tarihi: Bugün, Akış: Panoda üzerine gelinen akış, Durum: Panoda üzerine tıklanan statü) yönlendirir.

Olay Görüntüleyicisi Kayıtları

Windows üzerinde bulunan Logo Flow ile ilgili Olay Görüntüleyicisi kayıtlarının kullanıcılara portal tarafında gösterilebilmesi için Yönetici İşlemleri/Sistem Takip sayfası altında "Olay Görüntüleyicisi Kayıtları" eklentisi yer almaktadır. Log Tipi (seviye) hata, uyarı ve bilgi olacak şekilde filtrelenir. Oluşturma Tarih alanı son kayıttan başlayarak filtrelenir. Her satırın solundaki "information" butonu tıklanır ve mesajın tamamı görüntülenir.


Sistem Takip sayfasının detaylarını aktaran video için tıklayınız.