You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 20 Next »


İş Akış Portal'ına giriş yapıldıktan sonra kullanıcıların yetkili oldukları süreçleri başlatabilecekleri, üzerindeki işlemleri, aldıkları bilgilendirmeleri görüntüleyebilecekleri, kişisel bilgileri düzenleyebilecek ve vekalet tanımlarını yapabilecekleri kısımları içeren yapıdır.


Profil İşlemleri

Sisteme giriş yaptıktan sonra sağ üst köşede, giriş yapan kullanıcının ad-soyad kısmına tıklanarak yapılabilecek işlemler listelenir.

Bilgilerimi Güncelle

Kullanıcı kullanıcı adı hariç tüm bilgileri bu kısımdan güncelleyebilir , hesap aktivasyonunu kapatabilir.

Şifremi Değiştir

Kullanıcı portal giriş şifresini bu kısımdan güncelleyebilir.

Vekalet

Kullanıcının farklı kişilere farklı işler için vekalet vermek istediğinde ya da kendine verilen vekaletleri görüntülemek istediğinde bu menüden işlemlerini gerçekleştirmelidir.

Mobil

Kullanıcının kayıt edilmiş donanım bilgilerini listeleyeceği ve istediği donanımın eşleştirmesini kaldırabileceği  sayfadır. Mobil listeye ulaşabilmek için Kullanıcı bilgisi → Mobil butonuna tıklanır. Ekrana mobil karekod gelir. Sağ tarafta Cihaz modeli ve Cihaz versiyonu listelenir. Ayrıca cihaz listesinin sol tarafında bulunan  butonuna basılarak, cihaz bilgisi listeden kaldırılır.


Oturumu Kapat

Güvenli bir şekilde sistemden çıkış yapmak için kullanılır.

Bilgilendirmeler

Sisteme giriş yapan kullanıcıya gönderilmiş olan bilgilendirmelerin görüntülendiği yerdir. Henüz okumadığı bilgilendirmeler mevcutsa ikon üzerinden bu toplam sayıya ulaşabilir. Dilerse aldığı tüm bildirimlere de ‘Tüm Bildirimleri Oku’ diyerek ulaşabilir.

Sol Menü

Ara

İçerisine girilen karakterlere göre menü içerisinde filtreleme yaparak akış, rapor veya forma kolay ve hızlı bir şekilde ulaşmasını sağlayacak bölümdür.

Dashboard

Kullanıcıların giriş yaptıktan sonra ilk karşılaştıkları ekrandır. Süreçlere ve kişinin işlerine ilişkin bir takım kısayollar içerir. Giriş yapan kişi bazlı özelleştirilebilir. ( Bknz: Pano (Anasayfa) )

İş Akışları

Sistem üzerinde tasarlanmış akışların bulunduğu, giren kişinin yetkileri doğrultusunda özelleşen menüdür. Geliştirme ve yayın modundaki akışlar, varsa akış adından önce gelen ikon sayesinde ayırt edilebilir. ( Bknz: Akışlar )

Üzerimdeki İşler, Dahil Olduğum İşler, Başlattığım İşler ve Başlat Butonu olmak üzere her akış adı altında ilgili akışa ait sekmeler bulunur.

Formlar

İş Akış Dizayn tarafında tasarlanmış olan bağımsız formların bulunduğu giren kişinin yetkileri doğrultusunda özelleşen menüdür. ( Bknz: Formlar )

Raporlar

Sistemde tanımlı özelleştirilmiş raporların, zaman aşımına uğrayan işlerin bulunduğu giren kişinin yetkileri doğrultusunda özelleşen menüdür. ( Bknz: Raporlar )

 

Yukarıda bahsedilen menüler kullanıcı tarafından daraltılıp genişletilebilir. Bu işlem için portaldeki   kısmına tıklamak yeterli olacaktır. Daraltılan menüde ikonlar üzerine gelindiğinde ilgili menü sağ tarafta açılır hale gelecektir.


                              

 

Yönetici İşlemleri

Sisteme giriş yapan "admin yetkili kullanıcı" tarafından görüntülebilen, yönetici işlemlerine ait ekranların olduğu bölümdür. Bknz: Yönetici İşlemleri )

Not:  Kullanıcıya admin yetkisi tanımlamak için bknz: Kullanıcı Aktarımları )

Servis Listesi

Portalın kullanmış olduğu servislerin listesi ve çalışma durumlarını gösteren bölümdür. Bknz: Servis Listesi )

Çevrimiçi Kullanıcılar

Portaldaki aktif kullanıcılara ve lisans sözleşmesine ulaşılabilen bölümdür. ( Bknz: Çevrimiçi Kullanıcılar )

Tekrarlı Görevler

AJM tekrarlı görevlerin listelendiği bölümdür. Bknz: Tekrarlı Görevler )

Veritabanı İzleme

DB izleme görevlerinin listelendiği bölümdür. Bknz: Veritabanı İzleme )