Bütçelere gerçekleşen bilgilerin alınması için bütçe tanımları üzerinden zamanlanmış görevler kaydedilir. Zamanlanmış görevler Ayarlar-Bütçe Ayarları-Bütçe Tanımlama-F9 menüsünde yer alır.

Zamanlanmış Görev Ayarları 
Bir bütçe tanımı üzerine zamanlanmış görev kaydı oluşturmak için öncelikle gerçekleşen bilgilerin nereden yani hangi adaptörden alınacağı belirlenir. Adaptör tanımları Ayarlar-Genel Ayarlar-Şirketler üzerinde yer alan  düğmesi ile ulaşılan Veri Kaynakları menü seçeneğinden yapılır. 

Daha sonra bütçe tanımı üzerinde F9-Zamanlanmış Görevler seçeneği ile Saatlik, Günlük, Haftalık ve Aylık gibi, hangi zamanlarda adaptörden bilgi alınacağı tanımlanır. "Kaydet ve Başlat" düğmesi ile görev tanımı ilgili bütçe tanımı için kaydedilir. 


Örneğin, Saatlik işaretlenerek Her 12 saatte bir, Günlük İşaretlenerek Her 2 günde saat 12:15'te, Haftalık işaretlenerek ve gün seçimi yapılarak saat 12:00'de, Aylık işaretlenerek her 2 ayda bir ayın 1. Günü saat 12:00'de adaptörden gerçekleşen veri bilgisi al gibi görev tanımlanabilir.

Görevi Durdur
Oluşturulan görev, Bütçe Tanımı-F9-Görevi Durdur seçeneği ile durdurulur.
Görev Devam Et 
Durdurulmuş olan bir zamanlanmış göreve, Bütçe Tanımı-F9-Göreve Devam Et seçeneği ile göreve devam edilir.
Görev Sil 
Tanımlı görev kaydı silinmek istenirse, Bütçe Tanımı-F9-Görevi Sil seçeneği kullanılır.

Bütçe tanımı üzerinde yeni bir zamanlanmış görev tanımı yapıldığında, durdurulduğunda, devam edildiğinde ya da silindiğinde Ana Menü-Bildirimler menüsü üzerinden takibi yapılır. Ayrıca, zamanı geldiğinde adaptör ile bağlantı kurarak gerçekleşen tüm görev hareketleri de Bildirimler menüsünde listelenir.