You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

Version 1 Next »

Uygulamaya kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapıldığında kullanıcıyı bir ana sayfa karşılar.

Uygulamaya yalnızca logoadmin gibi yönetici olan bir kullanıcı ile giriş yapıldığında aşağıdaki ekran gelir. Eğer uygulamaya user tipli bir kullanıcı ile giriş yapılırsa uygulama otomatik olarak hub (ana sayfa) ekranına yönlendirir.

Ana sayfadaki Analizler bölümünde mevcut raporlar yer alırken yeni raporlar da tasarlanabilir.
Raporların Otomatik Gönderimi bölümünde istenen raporlar düzenli olarak belirlenen zamanlarda ilgili kişilere mail olarak gönderilebilir.
Kullanıcılar bölümünde yeni kullanıcı eklenebilir, var olan kullanıcı silinebilir veya yönetici olarak uygulamaya giriş yapan kullanıcı mevcut bir kullanıcının şifresini değiştirilebilir.
Ürün Entegrasyonları bölümünde veri tabanı entegrasyonu yapılarak istenen veriler ile hazır raporların içerisi doldurulur.
Yönetim Konsolu bölümünden yönetimsel görevler (yeni klasör oluşturma, veri yenileme, uzantı ekleme vb. gibi) yapılır.
Parolayı Değiştir bölümünde kullanıcı, mevcuttaki uygulamaya giriş şifresini değiştirebilir.
Ürün Lisans Bilgileri bölümünde lisans anahtarı, versiyon bilgisi, lisans dolum süresi gibi lisans ile ilgili bilgiler yer alır. Rapor tasarlamak için açılan Analizler bölümü aşağıdaki şekildedir. Yukarıdaki ekrandaki Kişisel bölümde yer alan İş klasörü, raporun tasarlandıktan sonra otomatik olarak kaydediliği yerdir. Bu klasör yalnızca raporu tasarlayan kişi tarafından görüntülenebilir.
Raporu hazırlayan kişi, ilgili diğer kişilerin raporu görmesi için başka bir klasöre raporu yayınlayabilir. Bu durumda rapor Yayınlananlar klasöründe de yer alır.
Klasörler bölümünün altında entegrasyon ile gelen hazır klasör dışında oluşturulan klasörler de yer almaktadır. Kişi yayınlamak istediği raporu, bu klasörlerden birinde yayınlayabilir.
Sayfanın sağ üstteki varsayılan olarak "Alfabetik" yazan bölümünden raporlarınızı alfabetik olarak veya oluşturulma tarihine göre sırayarabilirsiniz. işaretlerine tıklayarak raporlarınızın ana ekrandaki görünüm şeklini değiştirebilirsiniz. Buradaki kutu işareti kılavuz çizgi görünümünü sağlarken çizgi işareti aşağıdaki şekilde liste görünümünü şağlamaktadır. Var olan bir raporu açarak arayüzünü inceleyelim. Sağ üstteki kalem işaretine tıklayarak raporunuzun resmini, başlığını ve açıklamasını değiştirebilirsiniz. Kalem işaretinin altındaki uygulama seçenekleri işaretine tıklayarak raporun temasını, renklerini ve formatı düzenleyebilirsiniz. Yine raporun içinde yer alan sayfaların görünümünü işaretileri ile değiştirebilirsiniz.

Kullanıcı Ekleme

Kullanıcı eklemek için ana sayfadaki Kullanıcılar butonuna tıklayın. Not: Kullanıcı eklemek için uygulamaya yönetici kullanıcı ile giriş yapmak ve yeterli sayıdaki lisanslı kullanıcıya sahip olmak gerekir.
Ekle butonuna tıklayarak tanımlanacak kullanıcı bilgilerini girin.

Kullanıcı Türü olarak Lokal veya Active Directory şeklinde seçim yaptıktan sonra Kullanıcı adı ve şifre belirtin. Kullanıcı için kullanıcı veya yönetici şeklinde bir rol belirleyin ve Kaydet butonuna tıklayarak oluşturduğunuz kullanıcıyı kaydedin.
Oluşturulan kullanıcıyı seçtikten sonra kullanıcı durumunu pasiften aktife çevirin. Not: Bir kullanıcıya atanmış bir lisansın başka bir kullanıcıya atanabilmesi için ilk kullanıcının son login tarihinden itibaren 7 gün geçmesi gerekir. İlgili lisans bu süre içinde karantinada tutulur.

Oluşturulan yeni kullanıcı ile sisteme giriş yapabilirsiniz!
Kullanıcı silmek için kullanıcıyı seçip pasif hale getirin. Ardından kullanıcıyı tekrar seçin ve Sil butonuna tıklayarak silin.